خلیل‌زاده: روی هوا می‌توانیم به الاهلی گل بزنیم

شجاع خلیل‌زاده از جمله مهره‌های محبوب برانکو و هواداران پرسپولیس است که وقتی در مس کرمان توپ می‌زد، لقب جالبی از میروسلاو بلاژویچ، سرمربی کروات و وقت مس دریافت کرد: «پرنده آسمانی فوتبال ایران».
کد خبر: ۱۱۹۹۹۹۶

او در آستانه دیدار تیمش مقابل الاهلی عربستان، به جام‌جم گفت: از ناحیه عضله زیر زانو احساس مصدومیت می‌کنم و به همین علت با پزشکان متخصص تماس گرفتم تا به من کمک کنند. تلاشم این است که هر طور شده به بازی برسم و حتی حاضرم با تحمل درد، برای پرسپولیس به میدان بروم.
خلیل‌زاده اضافه کرد: حریف قلدر و قدرتمندی را پیش روی خودمان می‌بینیم ولی هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس از الاهلی هراسی ندارند چون ما فینالیست آسیا هستیم و اتفاقا تیم‌های مقابل باید از ما بترسند. مربیان پرسپولیس، آنالیز کاملی از الاهلی در اختیارمان قرار دادند و با استفاده از همین موضوع، می‌خواهیم برابر حریف، بهترین عملکرد را داشته باشیم و در نهایت به پیروزی برسیم. شجاع در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی چه کسی گل بازی را به ثمر می‌رساند، این‌طور پاسخ داد: فرقی نمی‌کند چه کسی گل می‌زند، فقط امیدوارم برنده شویم و با دست پر به ایران برگردیم و پیش چشم هواداران، شرمنده نباشیم. از سوی دیگر، خود من هم به الاهلی در دو فصل قبل گل زدم و معتقدم این حریف، تیمی نیست که هیچ راهی برای بردنش وجود نداشته باشد. به نظر من می‌توانیم روی هوا، دروازه الاهلی را باز کنیم و سه امتیاز شیرین این مسابقه را به دست بیاوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها