وزیرآموزش و پرورش گفت: درحال بررسی روش‌های مختلف برگزاری امتحانات نهایی درمناطق سیل‌زده هستیم. شاید امتحانات را برای این مناطق به تأخیر بیندازیم یا بخشی از محتوای درسی را حذف کنیم.
کد خبر: ۱۱۹۹۷۶۰

به گزارش مهر، محمد بطحایی افزود: روش‌های جبرانی درسی را در معمولان و پلدختر پیش‌بینی‌هایی کرده‌ایم، همچنین کارگروهی به طور متمرکز تشکیل شده که در حال برنامه‌ریزی این موارد است.
وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نگرانی‌هایی که دانش‌آموزان دارند مربوط به ایام امتحانات است و قاعدتا دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده نگران عقب‌افتادگی تحصیلی هستند. باید به آنها اطمینان دهم که به هیچ عنوان نگران آزمون‌ها که در مسیر تحصیلی آنهاست نباشند. خصوصا برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم که خودشان را برای کنکور آماده می‌کنند این خبر را بدهم که اردوهای آموزشی لازم را پیش‌بینی کرده‌ایم که این اردوها به صورت متمرکز برگزار خواهد شد.
وزیرآموزش و پرورش بیان کرد: ما با وزارت علوم مذاکراتی را انجام خواهیم داد تا بتوانیم تسهیلاتی برای دانش‌آموزان مناطق سیل‌زده برای ورود به دانشگاه فراهم کنیم.
‌ کنکور کارشناسی ارشد ۹۸ به تعویق نمی‌افتد
سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۸ در موعد مقرر در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شود و به داوطلبان مناطق سیل زده سهمیه و تسهیلات اختصاص پیدا می‌کند.
اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره حوزه‌های برگزاری، تاریخ و نحوه توزیع کارت در روز دوشنبه ۲۶ فروردین ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها