رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات تصادف یک دستگاه اتوبوس با دو دستگاه سواری در محور قم تهران را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۱۹۸۸۸۰
جزئیات تصادف اتوبوس با دو خودرو در محور قم - تهران

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، سرهنگ نادر رحمانی در خصوص مهمترین تصادفات شبانه روز گذشته گفت: حوالی ساعت ۶:۴۰ بامداد پنجشنبه در کیلومتر ۷ آزادراه قم تهران یک دستگاه پراید به دلیل عدم توجه به جلو با سواری تیبا و یک دستگاه اتوبوس برخورد کرد که در این حادثه راننده پراید مجروح شد.

وی تأکید کرد: اتوبوس مذکور حامل ۴۴ مسافر بود که از ایلام به سمت تهران می‌رفت که دچار این حادثه شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین در حادثه دیگری که حوالی ساعت ۱۳ پنجشنبه رخ داد در پی عدم توجه به جلوی راننده سواری پیکان و برخورد آن با پراید در کیلومتر ۱۵ محور ایرانشهر نیک شهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان متأسفانه یک تن کشته و ۳ تن مجروح شدند.

وی خاطرنشان کرد: در تصادف دیگری ساعت ۸:۱۰ در کیلومتر ۵۸ محور اصفهان به سمت خراسان جنوبی بر اثر واژگونی سواری پژو پارس یک تن کشته و ۳ تن مجروح شدند.

به گفته رحمانی، خستگی و خواب آلودگی راننده علت این حادثه بوده است.

وی از واژگونی یک دستگاه مینی بوس هیوندا کیلومتر ۱۱۷ محور زرآباد-بیردف خبر داد و گفت: در پی این حادثه که به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه رخداد ۲ تن مجروح شدند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطر نشان کرد: همچنین ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه پنجشنبه در کیلومتر ۳۰ محور گچساران در شمال استان فارس بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با دنا ۵ تن مجروح شدند که برابر نظر کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ سواری پراید علت این حادثه بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها