دختر جوان در ماجرای سقوط مرگبار پسری از ساختمانی در خیابان جمهوری تهران بازداشت شد. پلیس فرضیه قتل و سقوط بر اثر حادثه را در این ماجرا بررسی می‌کند.
کد خبر: ۱۱۹۸۳۷۳

به گزارش جام‌جم، شامگاه یکشنبه یکی از ماموران کلانتری ابوسعید در تماس با بازپرس سجاد منافی‌آذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران او را در جریان سقوط مشکوک پسر جوانی از طبقه دوم ساختمانی در محله جمهوری تهران قرارداد. با دستور وی تحقیقات پلیس جنایی پایتخت آغاز شد. ماموران ابتدا در بیمارستان لقمان حاضر شده و در تحقیقات اولیه پی بردند دختر جوانی او را به بیمارستان منتقل کرده است.
دختر جوان برای تحقیقات بعدی به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد و به بازپرس جنایی گفت: من، پسر فوت شده و پسر مورد علاقه‌ام که متواری است، چندی پیش در گروه تلگرامی آشنا شدیم. کارم راهنمای تور است و گاهی همراه آنها و دوستان دیگرمان به سفر می‌رفتیم. آن شب پسر جوان به نام سهیل مهمان پسر مورد علاقه‌ام بود و با هم در خیابان مشروب خورده و بعد به خانه آمدند. دوستم حال درستی نداشت. مدام می‌گفت شما دو نفر با هم دوست شده‌اید و می‌خواهید به من خیانت کنید، هر چه گفتیم اشتباه می‌کند، بی‌فایده بود. سمتمان آمد و کتکمان زد .
وی افزود: اعصابم را به‌هم ریخته بود و به اتاق‌نشیمن رفتم. دقایقی بعد صدای سقوط از بلندی شنیدم. هراسان از روی مبل بلند شدم، دیدم پنجره اتاق باز است و سهیل به پایین پرت شده است. پسر مورد علاقه‌ام وحشت‌زده بود و مرا کناری انداخت و از خانه فرارکرد. خودم را به خیابان رساندم و سهیل را به بیمارستان بردم تا نجاتش دهم که فوت کرد.
دختر جوان بازداشت شد و تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی در حالی ادامه دارد که پسر مورد علاقه‌اش تحت تعقیب پلیس قرار گرفت .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها