آیا شاگردان سولسشر می‌توانند به هفتمین برد پیاپی خارج از خانه برسند؟

آرسنال خسته مقابل منچستر قبراق

اگر از طرفداران آرسنال پرسیده می‌شد که این روزها دوست دارند با چه تیمی در لیگ برتر بازی کنند، شاید نام هر تیمی را بیان می‌کردند به‌جز منچستریونایتد. عملکرد شاگردان اوله گونار سولسشر در بازی‌های اروپایی طی یک هفته اخیر دقیقا نقطه مقابل شاگردان اونای امری قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۹۶۵۳۰

منچستری‌ها هفته پیش دست به کار بزرگی زدند و با کلی محروم و مصدوم توانستند پاری‌سن ژرمن را در پاریس شکست دهند و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسند. در مقابل آرسنالی‌ها در لیگ اروپا به مصاف رن رفتند و در بازی رفت در خانه حریف فرانسوی نتیجه را 3 بر یک واگذار کردند. با این اوضاع و احوال، توپچی‌ها باید امشب در ورزشگاه امارات از شیاطین سرخ پذیرایی کنند.
در ترکیب آرسنال، لوکاس توریرا می‌تواند پس از 3 هفته مصدومیت بار دیگر برای تیم امری بازی کند. الکساندر لاکازت هم با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت خود، برای بازی امروز کاملا آماده است. در طرف مقابل، آنتونی مارسیال و پل پوگبا هم پس از پایان دوران مصدومیت و محرومیت به ترکیب تیم سولسشر بازگشته‌اند.
دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که منچستر با
58 امتیاز چهارم است و آرسنال هم با یک امتیاز کمتر در یک رده پایین‌تر قرار دارد. بر همین اساس، پیروزی در این بازی می‌تواند نقش مهمی در صعود این تیم‌ها به لیگ قهرمانان فصل بعد داشته باشد.
طرفداران آرسنال برای این بازی، روی سابقه خوب تیم‌شان در بازی‌های خانگی حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند. توپچی‌ها در 14 بازی قبلی خود در خانه هرگز شکست نخورده‌اند و هشت بازی قبلی را هم با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند. از سوی دیگر، آمار گلزنی شاگردان امری در این فصل در بازی‌های خانگی بسیار خوب بوده و توانسته‌اند با زدن
38 گل از این حیث در رده دوم تیم‌های لیگ جزیره قرار بگیرند. در طرف مقابل، منچستر به‌دنبال این است که هفتمین پیروزی پیاپی در خارج از خانه را جشن بگیرد تا برای اولین بار از سال 1993 به این رکورد برسد.

سعید خلیلی

ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها