معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: بازنشستگان، ازکار افتادگان، بازماندگان، مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگانی که درآمد کمتر از سه میلیون تومان دارند، مشمول دریافت بسته غذایی 200 هزار تومانی می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۹۵۳۵۶



به گزارش فارس، محمدحسن زدا با بیان این که هم‌اکنون درگیر مقدمات بسته غذایی برای افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستیم، عنوان کرد: ‌دو میلیون و 600 هزار بازنشسته،‌ از کارافتاده و بازماندگانی که دریافتی آنها زیر سه میلیون تومان است، شناسایی شده‌اند و در مرحله اول 200 هزار تومان نقدی به حسابشان واریز می‌شود و در مرحله بعدی نیز احتمالا به آنها کالا تعلق می‌گیرد.
وی افزود: پیشنهادهایی داده شده که با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مذاکره و سبدی از کالاهای متنوع را تعیین کنیم تا بازنشستگان و افرادی که مشمول این بسته غذایی می‌شوند، اختیار داشته باشند تا کالای مورد نظرشان را انتخاب کنند به عنوان مثال، 30 قلم کالا وجود داشته باشد و این افراد بتوانند هر کدام را که نیاز زندگی‌شان است، تهیه کنند .
زدا در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که چه زمانی این مبلغ پرداخت می‌شود، گفت: با توجه به این که سیستم پرداختی سازمان تامین اجتماعی در ماه یک‌بار است، احتمالا با حقوق پرداخت خواهد شد. وی بیان کرد: گروه دومی که مشمول این بسته غذایی می‌شوند، بیمه شدگان شاغل سازمان تامین اجتماعی هستند که درآمد آنها زیر سه‌میلیون تومان است، این افراد شناسایی شده‌اند و به هر خانواده یک بسته تعلق می‌گیرد.
معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که اگر در یک خانواده دو شاغل وجود داشته باشد که هرکدام زیر سه میلیون تومان درآمد دارند و در مجموع درآمدشان به بیش از سه میلیون تومان می‌رسد آنها نیز مشمول دریافت این بسته غذایی می‌شوند یا خیر، گفت: بنا بر این است که هر خانواده یک بسته بگیرد و درآمدها جمع زده نمی‌شود. اگر یک مستمری‌بگیر زیر سه میلیون تومان درآمد داشته باشد و اعضای خانواده‌اش نیز شاغل باشند به آن خانواده فقط یک بسته تعلق می‌گیرد.
زدا ادامه داد: مقرر شده هر خانواده تا پایان سال600 هزار تومان بسته حمایتی دریافت کند که سه بسته 200 هزار تومانی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها