رئیس سازمان برنامه و بودجه از پرداخت زودتر از موعد حقوق کارکنان و واریز یارانه‌ها در اسفند ماه خبر داد و گفت: هرچه داشتیم در بازار ارز توزیع کردیم اما به دلیل حجم تقاضا، نرخ ارز بالا رفت. البته با وجود همه محدودیت‌ها، ۱۴ میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی در سال آینده کنار گذاشته‌ایم و پیش‌بینی می‌شود در سال آینده ۲۱ میلیارد دلار درآمد ارزی داشته باشیم که شش میلیارد دلار کمتر از امسال است.
کد خبر: ۱۱۹۴۹۲۰
واریز پیش از موعد حقوق‌ها و یارانه اسفند

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه چهاردهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا که صبح امروز (شنبه) در ستاد مرکزی ناجا برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران درباره اینکه تمهیدات سازمان برنامه و بودجه در شب عید برای حمایت از شهروندان چیست؟ گفت: در نوروز دید و بازدیدهای بسیاری انجام می‌شود که معمولاً این دید و بازدیدها همراه با پذیرایی از میهمان است. ما نیز در این خصوص پیش بینی‌های لازم را انجام داده و برای تأمین میوه مورد نیاز مردم در شب عید اقداماتی را انجام داده‌ایم و در مورد خرید سیب و پرتقال پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

وی افزود: همچنین تصمیم گرفته شده پرداخت حقوق همکاران اداری نیز زودتر از ماه‌های دیگر در اسفند انجام شود و یارانه‌ها نیز که روز ۲۶ هر ماه واریز می‌شود، این ماه زودتر واریز شود.

نوبخت در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه سال گذشته در همین همایش از پیش‌بینی وضعیت خوب اقتصادی در سال ۱۳۹۷ خبر داده بودید، گفت: بنده از سال ۱۳۹۲ تاکنون توفیق حضور در این مراسم را داشتم و هر سال وضعیت رشد اقتصادی ما بهتر و نرخ تورم ما کمتر از سال قبل بود. اما اتفاق نامبارکی در کشور رخ داد و آن تحریم اقتصادی و آغاز جنگ غیر انسانی اقتصادی از سوی آمریکا و خروج از برجام بود. متأسفانه تحریم‌های ظالمانه بر شاخص‌های اقتصادی تأثیر گذاشت که امیدوارم مجدداً برای تأمین نیازهای مردم اقدامات بیشتری انجام داده و از این وضعیت عبور کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها