کاری می‎کنیم نگاه مردم به رانندگان وانت پیکان و نیسان تغییر کند

برای مالکان انواع خودروهای وانت چگونه می‎توان موقعیت شغلی ایجاد کرد؟ آیا همه چیز به انواع اپلیکیشن‎های مختلف تاکسی بستگی دارد؟ پاسخ به این سوال خیر است، این را یک شماره چهار رقمی ویژه حمل بار سبک درون شهری به ما می‎گوید.
کد خبر: ۱۱۹۴۳۹۱
کاری می‎کنیم نگاه مردم به رانندگان وانت پیکان و نیسان تغییر کند

به گزارش جام جم آنلاین،‌ حمید شرافتی مدیر شرکت تلفنی حمل و نقل بار سبک با انواع وانت در شهر تهران است.

وی در گفت‌وگویی اظهار داشت: کار ما با تاکسی‎ های اینترنتی فرق دارد. ما از سال 86 کاری را در رابطه با حمل بار سبک در محدوده درون شهری را آغاز کردیم و رانندگان زیادی به عنوان راننده وانت مشغول به کار شدند.

این کارآفرین عنوان کرد: کار ما به صورت اینترنتی نیست و در واقع یک شماره چهار رقمی (4818) وجود دارد که مردم با آن تماس می‎گیرند و سفارش می‎دهد. کل کار هم به حمل بار درون شهری و سبک خلاصه می شود. تعدادی وانت بار در سطح شهر توزیع شده‎اند و خدمات انجام می‎دهند. این خدمات با اتومبیل‎های وانت پیکان، نیسان و خاور انجام می‎شود.

این مقام مسئول گفت: نحوه کار به این صورت است که درصورت دریافت سفارش درون شهری فقط 15 دقیقه طول می کشد تا بار مورد نظر پس از اینکه به پشت وسیله انتقال یافت به دست مشتری برسد. این نوع خدمات به این صورت است که با حداقل کرایه و حداکثر سرعت انجام شود. این در حالی است که ما با مصرف سوخت و ترافیک مواجه هستیم اما همواره سعی می‎کنیم بهترین نوع خدمات را ارائه بدهیم.

شرافتی اذعان داشت: از تمام نقاط تهران به تمامی نقاط کشور ما بار می‎فرستیم. ما در اینباره همایش‎هایی هم تشکیل داده‎ایم. 400 راننده فعال در این مجموعه اخیرا در همایشی شرکت کردند و شیوه‎های نوینی را جهت ارائه خدمات بررسی کردیم.

مدیر این شرکت حمل و نقل بیان کرد: هدف ما در این مجموعه این است که آسایش بیشتر شهروندی در زمینه حمل و نقل را رقم بزنیم. ما هرگز فقط به دنبال کسب درآمد نیستیم و مدام این موضوع را بررسی می‎کنیم که با چه راهکارهایی می‎توان رضایت شهروندان را جلب و خدمات بهتری ارائه کرد.

وی گفت: مساله دیگر این است که نگاه خاصی اصولا به رانندگان وانت وجود دارد. آنها سختی‎های زیادی در کار خود دارند و حالا ما در این مجموعه قصد داریم باعث شویم نگاه عموم مردم به رانندگان وانت تغییر کند. مسئله دیگر این است که نگاه خودِ راننده هم به خودش عوض شود.

شرافتی یادآور شد: ما در این مجموعه تلاش خود را به کار می‎گیریم تا از دغدغه‎های کاری رانندگان وانت کاسته شود. از سویی مردم از رانندگان وانت انتظار خدمات مناسب و امنیت در این مجموعه را دارند.
این کارآفرین گفت: تمام تلاش ما بر این استوار بود که بین مردم و رانندگان ارتباط خوبی ایجاد کنیم و فرهنگ بالایی را به وجود بیاوریم که هر دو طرف راضی باشند.

وی با بیان اینکه راه‎اندازی خدمات حمل بار درون شهری منجر به کارآفرینی وسیعی شده و رانندگان وانت متعددی را مشغول به کار کرده گفت: ما در همایشی که اخیرا برگزار کردیم برای این رانندگان زحمت‎کش وانت بار توضیح دادیم اهداف مجموعه چیست و چه انتظاراتی از آنها داریم. ضمن اینکه بر ایجاد فرهنگ تاکید کردیم و گفتیم که رضایت شهروندان بابت خدماتی که آنها انجام می‎دهند مهم‎ترین مسئله است.

شرافتی تاکید کرد: هر چند وقت یکبار باید به این رانندگان آموزش‎های لازم را بدهیم و همچنان به فرهنگ تاکید کنیم. نگاه مردم به رانندگان وانت بار و نیسان‎هایی که تابلوی 4818 دارند باید متفاوت باشد. اینها حساب‎شان جداست. آنها خوب رانندگی می‎کنند و حرکات ناشایست انجام نمی‎دهند.

وی در پایان گفت: حرکتی را 4818 برای رانندگان آغاز کرده‎ایم، امیدوارم این مسیر به درستی پیش برود تا هم فرصت‎های شغلی بیشتری را ایجاد کنیم و هم باعث شویم تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها