تجاوز به دختران مشهور اینستاگرامی به بهانه تست بازیگری

شاخ‌های اینستاگرامی در دام 2 شیطان

دو پسر شیطان‌صفت که به بهانه تست بازیگری، دختران جوان را در اینستاگرام شکار کرده و آنها را در بیابان‌های اطراف شهرری مورد تعرض قرار می‌دادند، با شکایت سه دختر دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۹۳۱۶۸

به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از ۱۳ بهمن امسال و با شکایت دختر 25 ساله‌ای در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران آغاز شد. دختر جوان در شکایتش مدعی بود توسط دو سرنشین یک دستگاه پژو 206 مورد تعرض قرار گرفته است.
پس از این شکایت، پرونده برای رسیدگی به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران ارسال شد. شاکی در تشریح ماجرا به کارآگاهان گفت: حدود یک هفته قبل در اینستاگرام با مردی آشنا شدم که از من و تعدادی دیگر از خانم‌های جوان درخواست تست بازیگری و اجرای شوی لباس کرده بود. حدود یک هفته در خصوص شرایط و نحوه تست بازیگری با او در دایرکت اینستاگرام صحبت کردم تا این‌که 13 بهمن از طریق پیامک به من اطلاع داد ساعت ۸ شب راننده‌ای به دنبال من می‌آید تا مرا برای تست بازیگری به دفتر شرکت ببرد. او به این بهانه و ترفند، آدرس محل سکونتم را گرفت. ساعت ۸ شب یک خودروی ۲۰۶ سفید با یک راننده جوان مقابل خانه ما در محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی آمد و خودش را راننده شرکت معرفی کرد. همه چیز عادی به نظر می‌رسید. زمانی که سوار خودرو ۲۰۶ شدم. راننده خودرو متن فیلمنامه‌ای را به من داد و درخواست کرد تا زمان رسیدن به شرکت آن را حفظ کنم و مدعی شد بر اساس آن تست بازیگری گرفته خواهد شد. در محدوده بازار مبل یافت آباد، راننده خودرو به‌صورت تلفنی با شخصی تماس گرفت و مدعی شد دفتر شرکت شلوغ است و قرار شد تا تست بازیگری در دفتر شماره ۲ شرکت انجام شود. در مقابل یکی از مجتمع‌های فروش مبلمان در بازار یافت‌آباد توقف کرده بودیم تا این‌که فرد دیگری این بار به عنوان فیلمبردار شرکت سوار ماشین شد و عنوان کرد دفتر دوم در شهرری است. این شخص از راننده ۲۰۶ خواست تا به سمت دفتر شرکت در شهرری برود. هنوز مسافت زیادی نرفته بودیم که ناگهان خودرو به داخل جاده‌ای خاکی رفت. خیلی ترسیده بودم. می‌خواستم از ماشین پیاده شوم، اما درهای ۲۰۶ از داخل باز نمی‌شد. فیلمبردار قلابی به سمت من حمله‌ور شد و در ادامه با توقف ماشین، راننده ۲۰۶ نیز به کمک او آمد و آنان با تهدید و ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. پس از آن مرا در همان بیابان‌های تاریک از ماشین پیاده کرده و از محل دور شدند.
دومین شکایت
همزمان با آغاز رسیدگی به این شکایت، پرونده مشابه دیگری به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که به همان شیوه و شگرد، دختری ۱۹ ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود. در بررسی اظهارات این دختر مشخص شد که متهمان برای تست بازیگری و در پوشش راننده شرکت به دنبال این دختر رفته که مادرش برای بررسی شرکت با آنها همراه شد. پس از رسیدن به بازار مبل یافت‌آباد، مدعی شده بودند به شرکت رسیده اند و زمانی که مادر از ماشین پیاده شد، متهمان دخترش را ربودند. متهمان این دختر را به بیابان‌های اطراف شهرری برده و در آنجا مورد آزار و اذیت قرار داده و همان‌جا او را رها کرده بودند.
2 متجاوز در دام پلیس
با توجه به حساسیت هر دو پرونده، کارآگاهان با اقدامات ویژه پلیسی و بررسی تصاویر به دست آمده از مراکز تجاری منطقه یافت‌آباد موفق به شناسایی خودرو ۲۰۶ سفید رنگ شدند. با شناسایی مالک خودرو، ماموران در تحقیقات میدانی پی بردند مالک خودرو چند سالی است که فوت کرده و خانواده‌اش محل سکونتشان را تغییر داده‌اند. در حال حاضر نیز خودرو در اختیار پسر مالک است. با شناسایی جواد ۲۱ ساله و در ادامه شناسایی تصویر وی از سوی شاکیان به عنوان راننده خودرو، مخفیگاه او در منطقه باقرشهر شناسایی و سرانجام 26بهمن دستگیر شد. خودروی مورد نظر نیز مقابل خانه‌اش شناسایی و توقیف شد و در بازرسی از داخل خودرو یک عابربانک متعلق به دختر جوانی کشف شد.
اعتراف به آزار دختران
با دستگیری جواد وی چاره‌ای جز اعتراف داشت و در همان ساعات اولیه دستگیری به آزار و اذیت دو شاکی پرونده اعتراف و یکی از دوستانش به نام حمید ۲۲ ساله را معرفی کرد. حمید نیز در همان محدوده زندگی جواد در منطقه باقرشهر دستگیر شد و هر دو متهم به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
جواد در اعترافاتش گفت: با گردش در فضای مجازی به‌ویژه اینستاگرام، داخل صفحات شخصی دخترهای جوانی می‌شدم که تصاویر شخصی خودشان را در آنجا بارگذاری کرده بودند. این دختران دنبال‌کنندگان زیادی داشتند و به نوعی شاخ اینستاگرام بودند. در ادامه از طریق دایرکت برای آنها پیام می‌فرستادم و خودم را مدیر یک شرکت فیلمسازی معرفی می‌کردم. پس از گذشت چند روز و به بهانه فرستادن راننده برای آوردن آنان به دفتر فیلمسازی، اقدام به گرفتن نشانی محل سکونت آنها می‌کردم و مدعی می‌شدم راننده شرکت در زمان مشخص به دنبال آنها می‌رود.
با تعیین زمان، تحت پوشش راننده شرکت فیلمسازی به محل سکونت این دختران می‌رفتم و آنان را سوار ماشین می‌کردم. برای اعتمادسازی بییشتر متن فیلمنامه‌ای را در اختیارشان می‌گذاشتم تا آنان تصور کنند قرار است تا دقایقی دیگر از آنها تست بازیگری گرفته شود. بعد هم دوستم به عنوان فیلمبردار سوار می‌شد و نقشه سیاه خود را اجرا می‌کردیم.
شناسایی سومین طعمه
کارآگاهان پلیس آگاهی در شاخه دیگری از تحقیقات صاحب کارت بانکی کشف شده در خودروی متهمان را شناسایی کرده و به تحقیق از او پرداختند که مشخص شد این دختر هم در اینستاگرام در دام متهمان گرفتار شده و در پلیس آگاهی البرز شکایت کرده بود.
سرهنگ کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ در این باره گفت: متهمان در زمینه فروش مبل فعالیت داشتند و با صفحه اینستاگرام یک مبل فروشی در یافت‌آباد، با طعمه‌ها ارتباط برقرار می‌کردند.
وی افزود: در حال حاضر پرونده متهمان به اتهام آزار و اذیت و آدم‌ربایی با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند. از همه شکات احتمالی که به این شیوه و شگرد مورد آزار و اذیت قرار گرفتند دعوت می‌شود برای شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به نشانی اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها