علیرضا فغانی در واکنش به حاشیه‌هایی که در مورد تغییر داوری بازی پرسپولیس ـ پدیده به‌وجود آمد، گفت: لازم نیست گواهی به کسی نشان بدهم؛ اما همه می‌دانند من بیمار بودم.
کد خبر: ۱۱۹۲۹۶۶

فغانی در واکنش به انتخابش به عنوان داور کنار دروازه (کمک داور اضافی) دیدار تیم‌های پدیده و سپیدرود در هفته 19 لیگ برتر فوتبال، به جام‌جم گفت: اگر برای قضاوت در مشهد، به‌عنوان داور دهم هم انتخاب شوم، با سَر به پابوس امام رضا(ع) می‌روم چون همه ایرانی‌ها عاشق امام رضا(ع) هستند. وظیفه همه ما این است که هر کاری برای ایران می‌توانیم، انجام دهیم. کجای این کار ایراد دارد؟ در کلاس یک روزه هماهنگی داوران، قرار شد همه داوران به بهبود اوضاع و آرامش فضای فوتبال ایران کمک کنند. ممکن است یک روز داور وسط باشیم، یک مسابقه داور خط و یک روز کمک داور ویدئویی.
حرف‌های داوود رفعتی در رادیو که گفته بود امیدوارم فغانی سلامتش را به دست آورد، به کنایه تعبیر شد؛ اما فغانی این را رد می‌کند: داوود رفعتی دوست من است. فکر نمی‌کنم به من کنایه زده باشد. از زمانی که آمده هر جا گفته انجام وظیفه کرده‌ام و از این به بعد هم همین گونه عمل می‌کنم. هر کمکی از دستم بربیاید وظیفه‌ام می‌دانم که برای ایران انجام دهم. در مسابقات، مهم نیست داور کنار دروازه چه کسی باشد. ایرماتوف فینال جام ملت‌های آسیا را سوت زد و در چند بازی هم کنار دروازه بود؛ اما از ما به دلیل این‌که نمی‌توانستیم از برند نایک استفاده کنیم، استفاده نشد. در مورد ایران هم هر جا بگویند انجام وظیفه می‌کنم. بگویند در لیگ دسته دوم قضاوت کن هم این کار را می‌کنم، مگر این‌که مثل چند روز اخیر بیمار شوم. به اشکان خورشیدی به خاطر قضاوتش در بازی پرسپولیس و پدیده تبریک می‌گویم، خورشیدی نشان داد که می‌توان روی او برای قضاوت در دربی 89 هم حساب باز کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها