در پی انفجار انتحاری علیه یک اتوبوس حامل نیروهای سپاه صورت گرفت

شهادت جمعی از پاسداران در حمله تروریستی خاش

در پی شکست استکبار جهانی از مردم ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، تروریست‌های تکفیری و مزدوران سرویس‌های اطلاعاتی وابسته به استکبار، دیشب در اقدامی تروریستی یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان سپاه را که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه در حال بازگشت بودند در جاده خاش- زاهدان هدف حمله انتحاری قرار دادند.
کد خبر: ۱۱۹۱۹۷۶

به گزارش سپاه نیوز، در همین زمینه روابط عمومی قرارگاه قدس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در این حمله انتحاری که با استفاده از یک دستگاه خودرو مملو از مواد منفجره در مجاورت اتوبوس حامل یکی از یگان‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه صورت گرفت، جمعی از حافظان مرزهای میهن اسلامی شهید و تعدادی نیز زخمی شدند.
بر اساس اخبار غیر رسمی که تا لحظه تنظیم این گزارش منتشر شده بود تعداد شهدای این حادثه بیش از 20 نفر بودند. برخی اخبار هم حاکی از شهادت تمام 41سرنشین اتوبوس سپاه داشت که البته سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در گفت‌وگویی اعلام کرد هنوز نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم که تمام سرنشینان پاسدار حاضر در اتوبوس به شهادت رسیده‌اند یا خیر.
در پی شهادت نیروهای سپاه در این حادثه تروریستی سه روز عزای عمومی در استان سیستان و بلوچستان اعلام شد.
همچنین گروهک تکفیری موسوم به جیش‌العدل نیز با انتشار اطلاعیه‌ای در فضای مجازی مسؤولیت این جنایت را به عهده گرفت.
واکنش ظریف
وزیر خارجه کشورمان هم در مطلبی در توییتر در واکنش به این حادثه تروریستی نوشت: این‌که ایران درست در همان روز برگزاری سیرک ورشو هدف حمله تروریستی قرار می‌گیرد، تصادفی است؟ به‌خصوص وقتی همتایان همان تروریست‌ها از خیابان‌های ورشو برای آن جشن به‌پا می‌کنند و با ربات‌های توییتر از آن حمایت می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها