همزمان با کشف جسد پیرمردی در خانه‌ای قدیمی در محله نیاوران، تحقیقات پلیس پایتخت برای دستگیری قاتل او آغاز شد .
کد خبر: ۱۱۹۰۹۳۵

به گزارش جام‌جم، شامگاه دوشنبه 12 آذر امسال یکی از ماموران کلانتری نیاوران با محسن مدیرروستا، بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از مرگ مشکوک پیرمردی در خانه‌ای در محله نیاوران خبر داد.
با دستور او تحقیقات پلیسی آغاز شد. بررسی‌‌های اولیه نشان داد این خانه محل سکونت کارگران بوده و همسایه‌ها با دیدن آتش‌سوزی در آنجا با آتش‌نشانی تماس گرفتند که آنها با حضور در محل، شعله‌های آتش را خاموش کردند. در ادامه با جست‌وجو در آن خانه با جسد پیرمرد در کنار بخاری رو‌به‌رو شدند. جسد با هماهنگی قضایی به پزشکی قانونی منتقل شد. ساعاتی بعد از این ماجرا که کارشناسان پزشکی قانونی در تماس با بازپرس جنایی خبر دادند هنگام بررسی جسد پیرمرد، متوجه آثار شکستگی روی سر او شده‌اند که به نظر می‌رسد وی به قتل رسیده باشد. همین سرنخ باعث شد روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شود. تحقیقات از سر گرفته شد و ماموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد پیرمرد به قتل رسیده و عامل جنایت برای این‌که راز قتل را پنهان نگه‌دارد خانه را به آتش کشیده تا ماجرا را حادثه نشان دهد.
به همین منظور پرونده‌ای در شعبه ششم بازپرسی دادسرای جنایی تهران تشکیل شد و تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری قاتل فراری آغاز شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها