استقلالی‌ها باید درباره منشا حرف بزنند

برانکو: تا به حال دیده‌اید علیه کی‌روش حرف بزنم؟!

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده خراسان گفت: بخش دوم لیگ با مسابقه حساس مقابل پدیده شروع می‌شود؛ تیمی که امتیازاتش با ما و سپاهان مساوی است و خود این بیانگر این است که کار سختی داریم. این تیم در نیم‌فصل اول فقط دو بازی را باخته و با لیاقت در بالای جدول است. می‌دانیم بازی سختی مقابل آنها داریم.
کد خبر: ۱۱۹۰۶۵۵

درباره گادوین منشا از من نپرسید. این سوال مربوط به باشگاه استقلال و کادر فنی آن است چون آنها این بازیکن را جذب کرده‌اند. صحبت خاصی در این خصوص ندارم. ما از منشا تشکر کردیم و برای او آرزوی موفقیت داریم.
در مورد جلسه مسؤولان کمیته داوران با مربیان لیگ برتری و قضاوت‌های نیم‌فصل اول باید بگویم همه ما امکان اشتباه داریم ما فقط می‌خواهیم داوری‌ها محترمانه باشد. در هر صورت داور هم اشتباه می‌کند و این حق را مانند همه دارد که روز بد داشته باشد. من هرگز از داوران عذرخواهی نخواستم. ما بیشترین لطمه را از داوری دیدیم، اما فقط دلمان می‌خواهد قضاوت داوران محترمانه باشد.
درباره صحبت‌های کارلوس کی‌روش در برنامه 90 باید بگویم من علیه او حرفی نزده‌ام! شما تا به حال دیده‌اید من علیه کی‌روش حرف بزنم؟ از شما می‌پرسم آیا حرف زده‌ام؟! آیا علیه تیم ملی چیزی گفته‌ام؟!
یک سوال دیگر می‌پرسم آیا تا به حال کی‌روش علیه من حرف زده است؟ همین برای من کافی است. من چه کار به کی‌روش دارم؟! او سرمربی تیم ملی بوده و هر موقع بازیکن خواسته است ما در اختیارش گذاشته‌ایم! آیا تاکنون دیده‌اید ما با یک برنامه تیم ملی مخالفت کنیم؟!
حالا یک سوال دیگر می‌پرسم. شما از نتایج تیم ملی راضی هستید؟
هرگز با من در مورد آشتی با کی‌روش صحبت نشده است. کسی پیش من نیامده است من به اینجا (ایران) نیامده‌ام که با کسی بجنگم. من آمده‌ام تا تجربیاتم را در اختیار فوتبال بگذارم نه این‌که مردم را به جان هم بیندازم.
من پیشنهادهای زیادی دارم. من در سه کشور قهرمان شده‌ام، با کرواسی سوم جهان شده‌ام، با ایران به مقام سوم جام ملت‌های آسیا رسیده‌ام. در بازی‌های آسیایی بوسان قهرمان شده‌ام و تیمم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. طبیعی است برایم پیشنهادهای زیادی می‌آید.
یحیی گل‌محمدی گفته تیمش بازی مالکانه‌ای مقابل پرسپولیس انجام خواهد داد. او حق دارد این صحبت را انجام دهد چون روش بازی تیمش است. البته جدایی محمدرضا خلعتبری که بازیکن تاثیرگذار این تیم بود مهم است.
بشار رسن با ما تمرین می‌کند اما به هر حال جریمه‌ای شامل حالش خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها