مردی به خاطر اختلاف‌های مالی با مرد فیلمساز و برادرش آنها را با خوراندن قرص بیهوش کرد و با آتش‌زدن خودرو و انداختن آن به دره آن دو را به قتل رساند.
کد خبر: ۱۱۸۹۸۰۲

سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان به ایرنا گفت: عصر جمعه مردی با پلیس بانه تماس گرفت و خبر داد که خودرویی در حاشیه محور بانه به آرمرده واژگون شده و آتش گرفته است. زمانی که ماموران در محل حاضر شدند آتش‌نشانان شعله‌های آتش را خاموش و جسد سوخته دو مرد که دست و پایشان بسته بود را از صندلی عقب خودرو، خارج کرده بودند. بررسی‌های اولیه پلیسی نشان می‌داد این خودرو به دلایلی نامعلوم از جاده منحرف شده و بعد از سقوط به دره آتش گرفته و باعث مرگ آنها شده است.
وی افزود: اجساد برای مشخص شدن هویت‌شان به پزشکی قانونی منتقل شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد در آن محل خودرویی نبوده که آنها با آن تصادف کرده و بعد داخل دره بیفتد. در ادامه بررسی‌های پلیسی معلوم شد که این حادثه عمدی بوده و به نظر می‌رسد آنها به قتل رسیده‌اند.
آزادی ادامه داد: در جریان تحقیقات پلیسی مشخص شد این دو نفر با هم برادر و فیلمساز بودند. با تحقیق از دوستان مقتولان معلوم شد آنها آخرین بار همراه یکی از دوستانشان در قهوه‌خانه‌ای دیده شده‌اند. این مرد به‌عنوان تنها مظنون در قتل تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و یک روز بعد بازداشت شد. او در بازجویی اولیه منکر قتل این دو برادر شد، اما در جریان تحقیقات به کشتن آنها اعتراف کرد.
وی افزود: قاتل اعتراف کرد با توجه به رابطه دوستی و رفاقتی که با مقتولان داشته بر سر مسائل مالی با آنها اختلاف پیدا کرده و روز حادثه این دو برادر را به قهوه‌خانه برده و پس از خوراندن قرص خواب‌آور آنها را بیهوش کرده و هر دو را داخل خودرو گذاشته و یک ساعت همراه آنها در شهر تردد داشته است. پس از اطمینان از بیهوش شدن آنها این دو برادر را به جاده بانه به آرمرده برده و اقدام به آتش زدن خودرو کرده و آن را به دره انداخته است. تحقیقات از متهم ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها