مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی با ظرفیت پذیرش ۹۰۰ دانش‌آموز به‌عنوان هدیه رهبر معظم انقلاب به مردم شهرستان نجف‌آباد مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۹۰۵۲

به گزارش جام‌جم، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی، بر مظلومیت شهدای مدافع حرم تأکید کرد.
محمد مخبر افزود: به نام چهار شهید مدافع حرم دیگر نجف‌آباد، چهار مدرسه دیگر در این شهر ساخته می‌شود. همچنین یک دبیرستان ۱۲ کلاسه به نام شهدای فاطمیون در نجف‌آباد بنا خواهد شد.
مخبر با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات ۲۵ گانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه‌های مختلف، از جمله توانمندسازی اقتصادی و اشتغالزایی در مناطق محروم، عنوان کرد: چهار مرکز تخصصی درمان سرطان را در سطح کشور در دست احداث داریم که یکی از این مراکز در نجف‌آباد ساخته خواهد شد.
وی یادآور شد: با وجود همه فعالیت‌ها و خدمات گسترده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در بخش‌های مختلف از جمله اقدامات اجتماعی، عام‌المنفعه و زیربنایی، این ستاد توان اصلی خود را بر مقوله اشتغال‌آفرینی متمرکز کرده است.
مخبر تصریح کرد: ایجاد اشتغال به منظور محرومیت‌زدایی در چارچوب اقتصاد مقاومتی را در رأس فعالیت‌های خود داریم و اقتصاد مقاومتی را با مردمی کردن اقتصاد قابل تحقق می‌دانیم. گفتنی است با افتتاح مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی برکت شهیدحججی نجف‌آباد یک‌هزار و یکصد و یازدهمین پروژه آموزشی برکت به بهره‌برداری رسید. برای این مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی که شامل ساختمان دبستان ۱۲ کلاسه، ساختمان دبیرستان دوره اول ۹ کلاسه و ساختمان دبیرستان دوره دوم ۹ کلاسه است و ظرفیت پذیرش ۹۰۰دانش‌آموز را دارد، بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال توسط این ستاد سرمایه‌گذاری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها