جانشین فرمانده‌کل سپاه گفت: اعلام می‌کنیم اسرائیل اگر کاری انجام دهد که جنگ جدیدی انجام شود، مسلما این جنگ همان جنگی است که محو آنها را در پی خواهد داشت و سرزمین‌های اشغالی بازپس گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۸۵۸۰

به گزارش فارس، سردار حسین سلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره حمله رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت در سوریه اظهار کرد: راهبرد ما محو اسرائیل از جغرافیای سیاسی جهان است و به نظر می‌رسد با شرارت‌هایی که اسرائیل دارد انجام می‌دهد خودش را به این واقعیت نزدیک می‌کند.
سلامی تاکید کرد: در صورت تداوم شرارت‌ها حتی اسرائیلی‌ها در فلسطین گورستانی برای دفن جنازه‌های خود نخواهند داشت.
تکذیب ادعاهای نتانیاهو از سوی سخنگوی سپاه
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم دیروز گفت: اظهارات اخیر نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر این‌که در حملات این رژیم به سوریه پایگاه‌های ایران نیز مورد هدف قرار گرفته‌اند کذب و بی‌اساس است. به گزارش ایرنا، سردار رمضان‌شریف افزود: همین یک دلیل برای بی‌اساس بودن این ادعاها کافی است که اگر سپاه در حمله نظامی رژیم صهیونیستی 12 نفر تلفات داشته باید در این مدت 20 روزه مراسم مربوط به تشییع پیکر شهدا در ایران برگزار شده بود.
این مسؤول سپاه در مورد وضعیت بودجه سپاه نیز گفت: بودجه و اعتبارات سپاه هر ساله در ردیف‌های انتهایی جدول قرار دارد و این نهاد در طول این سال‌ها آموخته چگونه با حداقل بودجه، بیشترین فعالیت‌ها را انجام دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها