آیین افتتاحیه پردیس سینمایی ساحل با حضور رئیس حوزه هنری در اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۷۹۷۹

به گزارش فارس، آیین افتتاحیه پردیس سینمایی ساحل اصفهان با حضور محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، محمد حمزه‌زاده رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری و جمعی از سینماگران و مدیران فرهنگی و سینمایی کشور و اصحاب رسانه چهارشنبه ( ۲۸ آذر) جاری برگزار می‌شود.
محمود کاظمی، مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» با اعلام این خبر افزود: عملیات احداث دومین پردیس سینمایی شهر اصفهان با نام «ساحل» با موفقیت به پایان رسید و این پردیس معماری ایرانی و ویژگی‌هایی منحصر به فرد در میان سینماهای کشور دارد.
او با اشاره به ساختار پردیس سینمایی ساحل که دارای ویژگی‌های منحصر به فردی نسبت به سینماهای کشور است، یادآور شد: دو سالن سینمایی این پردیس برای نخستین بار در سطح کشور ویژه کودکان و سینمای انیمیشن طراحی شده، ضمن این‌که سینما ساحل مجهز به مهد کودک است. یعنی فردی که به سینما می‌آید فرزند خود را به سینما کودک تحویل می‌دهد و لابی این سالن‌ها به شکل مهد کودک خواهد بود. همچنین، پردیس سینمایی ساحل دارای یک سالن روباز با نمای ۳۳ پل است که صدا از طریق هدست به گوش مخاطبان خواهد رسید و در این شرایط مخاطب در حین غذا خوردن از تماشای فیلم هم لذت خواهد برد.
کاظمی عنوان کرد: حوزه هنری به صورت جدی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌های سینما و ارتقای سالن‌های سینمایی در قالب نوسازی، تجهیز و بهسازی سینماها در تهران، مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها ورود کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها