مرد کارتن‌خواب که با فریب زنان بی‌بضاعت در سایت دیوار به بهانه کمک آنها را بیهوش می‌کرد و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد، دستگیر شد.
کد خبر: ۱۱۸۷۸۴۵

به گزارش جام‌جم، شانزدهم تیرماه امسال فردی به نام «ناصر» با مراجعه به کلانتری 152 خانی‌آباد با طرح شکایتی گفت: چند شب مردی را به عنوان مسافر سوار کردم که در میان راه چند بیسکویت تعارف کرد و من یکی برداشتم و خوردم، اما لحظاتی بعد از خوردن بیسکویت سرگیجه شدیدی گرفتم و بعد از آن دیگر چیزی متوجه نشدم تا این‌که بعد از دو روز وقتی چشم باز کردم در بیمارستان بودم و فهمیدم که آن شخص بعد از بیهوش شدنم مرا کنار خیابان رها کرده و خودرو و کارت عابر بانکم را سرقت کرده است.
تحقیقات ادامه داشت تا این که سارق 35 ساله که به شیشه اعتیاد دارد و کارتن خواب است، 24دی ماه امسال شناسایی و دستگیر شد . او در بازجویی ها به این سرقت اعتراف کرد.
در ادامه تحقیقات مشخص شد که سارق با انتشار آگهی در سایت دیوار با عنوان «کمک به نیازمندان» از زنانی که با شماره وی برای دریافت کمک تماس می‌گرفتند درخواست می‌کرده برای تکمیل فرمی به آدرسی که به آنها اعلام می‌کرده مراجعه یا آدرس آنها را برای انجام یک سری تحقیقات دریافت می‌کرده است. او پس از ورود به خانه این زنان، آنها را با بیسکوئیت بی‌هوش کرده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. تاکنون دو زن با مراجعه به پلیس به اتهام آزار و اذیت از مرد کارتن‌خواب شکایت کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها