زمان احتمالی تحقق این فناوری: سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۰ میلادی

آینده تبلیغات با فناوری‌های خلاقانه

فناوری دیجیتال بیش از دو دهه است وارد تمام جنبه‌های زندگی ما شده است. اکنون مردم به جای تماشای تلویزیون، محتواهای ویدئویی مورد علاقه خود را با استفاده از رایانه، لپ‌تاپ، تبلت و... می‌بینند؛ بنابراین تبلیغ‌کنندگان باید روش دیگری برای تبلیغ محصولات و خدمات خود بیابند. این کار با استفاده از تبلیغات تعاملی تا حدی میسر شده است.
کد خبر: ۱۱۸۷۲۹۳

تبلیغات تعاملی و محتواهای جذاب
تبلیغات تعاملی، نوعی تبلیغ است که در جریان آن از طریق رسانه‌های آنلاین و آفلاین با مصرف‌کننده ارتباط برقرار می‌شود. یکی از بیشترین استفاده از تبلیغات تعاملی، تکیه بر راهکارهای اینترنتی مانند ارسال ایمیل به کاربران یا ایجاد بنرهای تبلیغاتی در وبگاه‌های پربازدید است. در این نوع تبلیغات، تبلیغ‌کننده با کلیک‌هایی که در صفحه اینترنتی می‌کند، متوجه می‌شود در روز چند نفر آگهی مربوط به محصول او را دیده‌اند. از طرفی بازاریابان برای این‌که تعداد بازدیدکنندگان وبگاه را افزایش دهند با پرداخت پول به افراد، از آنها می‌خواهد حداقل ۳۰ ثانیه، تبلیغ مورد نظر را مشاهده کنند. همچنین تبلیغ‌کننده‌ها از روش‌های بهتری برای جذب مشتری استفاده می‌کنند و یکی از آنها بهبود محتوای تبلیغات است. بسیاری از آنها با ارائه محتواهای عالی سمعی و بصری، در زمینه تبلیغات محصول یا خدمات خود، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کنند. در واقع این روزها محتواهای تبلیغاتی بیشتر شبیه برنامه‌های سرگرم‌کننده و آموزشی است. همچنین فناوری‌های دیجیتال نیز در ارائه تبلیغات جالب و سرگرم‌کننده، کاربرد فراوان دارند. فناوری دیجیتال، تبلیغات موجود در خیابان‌ها را هم بسیار جذاب کرده است.
تبلیغات تعاملی آینده
تبلیغات روز به روز تعاملی‌تر می‌شود؛ مثلا در رومانی یک شرکت با ضبط ضربان قلب زوج‌ها، صدای قلب آنها را در سالگرد ازدواجشان برای همسرشان فرستاد. این شرکت این کار را با یک نرم‌افزار کاربردی انجام داد و توانست کاری کند که نرم‌افزارشان بیش از ۵۸۳هزار بار دانلود شود.
تبلیغ‌کننده‌ها قصد دارند با ترکیب تبلیغات خیابانی و رسانه‌های اجتماعی، فناوری‌های ابتکاری و تکنیک‌های قدرتمند داستان‌گویی و تصاویر ویدئویی و فیلم‌ها، تبلیغاتی بسازند که اثری پایدار روی مردم داشته باشد. آنها می‌خواهند برنامه‌های تبلیغاتی اندکی آماده کنند، اما چنان اثری روی تماشاچی داشته باشد که به جای قطع صدا و تصویر برنامه تبلیغاتی، با علاقه هر چه بیشتر آن را تماشا کند. در آینده شاهد ساخت تبلیغاتی خواهیم بود که تعدادشان بسیار کم شده، اما آن‌قدر تاثیرگذارند که افراد از تماشای آنها لذت ببرند و به یاد بسپارند.

مترجم: نادیا زکالوند

جام‌جم

منبع: Quantumrun

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها