مرد رمال با راه‌اندازی کانال تلگرامی، زنان و مردان را فریب می‌داد و با فروش نسخه‌های دروغین خوشبختی، از آنها کلاهبرداری می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۶۴۶

به گزارش جام‌جم، هفته گذشته زن جوانی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از مرد رمالی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.
وی به افسر تحقیق گفت: مدتی پیش با مردی آشنا و دلباخته هم شدیم، اما بعد از مدتی متوجه شدم او از همسرش جدا نشده و ارتباطش را با من قطع کرد. این موضوع ضربه روحی بدی به من زد‌. برای این‌که با او ازدواج کنم با فرد رمالی که در تلگرام، کانالی داشت آشنا شدم. او مدعی بود زندگی‌ام طلسم شده و برای شکستن آن از یک جن باید کمک بگیرد‌. باید بابت این کار 30 میلیون تومان بپردازم. من چند نسخه را از او خریدم و یک میلیون و 500 هزارتومان به او پرداختم، اما این نسخه‌ها عمل نکرد و من پولم را از او خواستم‌. مرد رمال تهدیدم کرد اگر پولم را بخواهم، هرروز یک جن را سراغم می‌فرستد تا من و خانواده‌ام را اذیت کند.
این در حالی بود که زنان و مردان دیگری که به طور مشابه در دام مرد رمال افتاده بودند با حضور در پلیس فتا از وی شکایت کردند. تحقیقات پلیسی نشان داد مرد رمال یک کانال تلگرامی راه‌اندازی کرده که 20 هزار عضو دارد و او پول‌ها را به حساب‌های فردی در تهران واریز و بعد آن را برداشت می‌کند. با هماهنگی قضایی صاحب حساب‌ها که کارگر کارواشی در تهران بود، بازداشت شد. وی به افسر تحقیق گفت: من یک روز در محل کارم بودم که مردی نزدم آمد و گفت بابت هر کارت بانکی که به او بفروشم، صدهزارتومان به من می‌پردازد که به این‌گونه فریبم داد و با پرداخت 400هزارتومان چهارکارتم را خرید.
در جریان تحقیقات ردپای رمال کلاهبردار در مشهد به دست آمد و بازداشت شد. مرد رمال به افسر تحقیق گفت: بعد از این‌که افراد عضو کانالم می‌شدند، آنها را در شبکه‌های اجتماعی زیر نظر می‌گرفتم و اطلاعاتشان را به دست می‌آوردم. زمانی که آنها از من می‌خواستند درباره زندگی‌شان بگویم، از همان اطلاعات می‌گفتم و بعد به بهانه فروش نسخه‌های خوشبختی، حل مشکلات مالی، فرزند‌آوری و حتی نسخه برای طلاق و... از آنها پول می‌گرفتم. حتی به برخی مشتریان می‌گفتم باید برای عملی شدن نسخه‌های خوشبختی پول یک گوسفند را بپردازند تا من آن را بخرم و قربانی کنم در غیر این صورت طلسم آنها شکسته نمی‌شود که آنها علاوه بر پرداخت پول نسخه‌ها، پول قربانی را هم می‌پرداختند.
سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی گفت: با اعتراف مرد رمال معلوم شد او از شش ماه قبل با راه‌اندازی کانال تلگرامی‌اش از مردم در سراسر کشور به بهانه فروش نسخه‌های دروغین خوشبختی کلاهبرداری می‌کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها