دختر 22 ساله بعد از دعوا با پسر مورد علاقه‌اش در مقابل چشمان وی بالای پلی در میدان حق‌شناس تهران رفت و خود را به پایین پرت کرد.
کد خبر: ۱۱۸۶۴۷۳

به گزارش جام‌جم، ساعت 22 و 40 دقیقه یکشنبه و بعد از پایان بازی فوتبال ایران ـ عمان، مردی با پلیس تماس گرفت و خبر داد که دختر 22 ساله‌ای خود را از بالای پلی در میدان حق‌شناس به پایین انداخته است.
ماموران کلانتری امامزاده حسن(ع) برای بررسی موضوع در آنجا حاضر شدند. آنها مشاهده کردندکه دختر جوان در پی سقوط از پل به‌شدت مصدوم شده و مردی در کنار اوست. با حضور امدادگران اورژانس دختر جوان به بیمارستان منتقل شد. این در حالی بود که ماموران احتمال می‌دادند پسر جوان با دختر مصدوم آشنایی داشته باشد، به همین خاطر به تحقیق از وی پرداختند. پسر جوان به افسر تحقیق گفت: یک‌سال قبل با دختر جوان در اینستاگرام دوست شدم. این اواخر درگیری و اختلاف‌های زیادی داشتیم و حتی چند بار با هم دعوایمان شد و خواستم که به این دوستی پایان دهیم‌. آن شب سراغش رفتم تا برای آخرین‌بار با هم حرف بزنیم و برای همیشه جدا شویم که دوباره دعوا کردیم . او بعد از این دعوا عصبانی شد و از خودرویم پیاده شد. من هم خودرو را روشن کردم تا از آنجا دور شده و به خانه‌ام بازگردم که ناگهان با صحنه عجیبی رو به‌روشدم. او بالای پل رفت و تهدید می‌کرد خودش را به پایین پرت می‌کند. از خودرویم پیاده شدم و زیر پل رفتم تا با او حرف بزنم تا از این تصمیم منصرف شد که ناگهان خود را به پایین انداخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها