ماموران کلانتری‌های پایتخت در بیست و یکمین مرحله از طرح رعد، 500 نفر از سارقان و مالخران را دستگیر و 19 باند سرقت را متلاشی کردند.
کد خبر: ۱۱۸۴۷۷۹

به گزارش جام‌جم، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه بیست و یکمین مرحله از طرح رعد گفت: در این طرح کلانتری‌ها مکلف شدند حوزه خود را از مجرمان، قانون‌شکنان، متخلفان و خرده‌فروشان مواد مخدر پاکسازی کنند. ماموران در کلانتری‌های پایتخت از روز شنبه تا سه‌شنبه که این طرح اجرا شد، 500 نفر از سارقان، مالخران و همدستان آنها را در پاتوق‌هایشان شناسایی و بازداشت کردند. 700 پرونده سرقت در این مرحله از طرح در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: 19 باند سرقت متلاشی و اعضای آن بازداشت شدند. 7650 قلم اموال سرقتی، 165 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز از آنها کشف شد. 237 نفر از 500 متهم بازداشت شده، سابقه دار بودند. ارزش اموال سرقتی کشف شده هفت میلیارد و 700 میلیون تومان است. 33قاچاقچی کالا که در قالب پنج باند فعالیت داشتند هم بازداشت شدند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: ماموران کلانتری تهرانسر در این طرح موفق به دستگیری اعضای باند جعلی شدند. متهمان سه جاعل سابقه‌دار بودند. آنها با شناسایی رانندگان که به برگه‌های معاینه فنی خورو، برگه‌های عدم اعتیاد و دیگر مدارک نیاز داشتند و به طور قانونی نمی‌توانستند این مدارک را بگیرند، شناسایی و مدارک درخواستی آنها را سفارش داده و مدارک جعلی را بسته به نوع درخواست مشتریان از 200 هزارتومان تا یک میلیون تومان می‌فروختند. متهمان در جریان تحقیقات پلیسی بازداشت شدند و به جعل مدارک و فروش این مدارک اعتراف کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها