گرانی و افزایش ۳۰ درصدی تقاضای دانشجویان برای سلف و خوابگاه

رئیس دانشگاه الزهرا(س) با بیان این‌که افزایش قیمت‌ها دو آثار سوء داشته گفت: یکی از آثار مهم افزایش قیمت‌ها این است که هزینه‌های دانشگاه را به طور جدی بالا برده و از طرف دیگر همین مساله موجب شده با رشد تقاضای ۳۰درصدی دانشجویان برای استفاده از غذا، سلف و خوابگاه رو‌به‌رو شویم.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۰۶

به گزارش ایلنا، مهناز ملانظری با اشاره به بودجه پیشنهادی دولت برای دانشگاه‌ها در سال ۹۸ عنوان کرد: بودجه دانشگاه الزهرا(س) حدود ۱۴ درصد رشد داشته که تقریبا عمده دانشگاه‌ها میانگین افزایش بودجه‌شان در همین رنج ۱۴ درصد بوده است، اما با توجه به این‌که گفته می‌شود در سال آینده حقوق کارکنان ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند، این نشان‌دهنده آن است که ما با مشکلات و چالش‌های خیلی جدی در سال ۹۸ روبه‌رو هستیم.
وی ادامه داد: اگر افزایش حقوق را که اجتناب‌ناپذیر است و بایستی آن را اعمال کنیم، در نظر بگیریم در نهایت آنچه برای اداره دانشگاه و سایر موارد می‌ماند، رقم بسیار ناچیزی است. ضمن این‌که ما امسال با افزایش چشمگیر قیمت‌ها روبه‌رو بودیم که همین‌ موضوع در واقع تمام پیش‌بینی‌های ما را به هم ریخته است.
رئیس دانشگاه الزهرا(س) به افزایش درخواست دانشجویان برای خوابگاه‌ها اشاره کرد و گفت: به موازات این افزایش درخواست ما با افزایش تقاضا برای غذا و سلف نیز مواجه هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها