تغییرات جدید قیمت اجاره‌نشینی در امیریه در سایت دیوار

کد خبر: ۱۱۷۹۸۲۴
تغییرات جدید قیمت اجاره‌نشینی در امیریه در سایت دیوار

ابتدای خیابان ولیعصر محله‌ای وجود دارد به نام امیریه که از شرق به خیابان وحدت اسلامی یا همان شاهپور و از غرب به خیابان کارگر جنوبی منتهی می‌شود. میدان راه آهن هم در دل این محله واقع شده است. خیابان‌ها و تقاطعات زیادی که به امیریه منتهی می‌شوند، باعث شده است که این محدوده به یکی از محورهای اصلی پایتخت تبدیل شود.

شاید گمان کنید طولانی‌ترین خیابان تهران از ابتدا خیابان پهلوی یا ولیعصر خودمان بود، اما اینطور نیست. در سال‌هایی که کالسکه به ایران آمد و رفت و آمدها شکلی جدید به خود گرفت، امیریه با سنگفرش‌های مدرنش بلندترین خیابان پایتخت محسوب می‌شد. همه این‌ها را گفتیم تا برسیم به این نکته که اجاره آپارتمان در امیریه همواره مورد توجه قرار داشت و دارد، چه در بنگاهی‌های قدیمی محله چه در سایت دیوار.
امیریه در منطقه 11 است، یکی از بهترین مناطق از نظر دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی و محدوده‌های مهم. همانطور که گفته شد خیابان ولیعصر، خیابان وحدت اسلامی و خیابان کارگر جنوبی در نهایت به امیریه می‌رسند. بی آر تی تجریش-راه آهن یا پایانه معین در این محله ایستگاه دارد. از سوی دیگر متروی منیریه و راه آهن از ایستگاه‌های مترویی هستند که به امیریه راه دارند.

همچنین ایستگاه‌های متروی امام خمینی، حسن آباد، دانشگاه امام علی و مولوی در مجاورت محدوده امیریه هستند. از پایانه‌های اتوبوس‌رانی نازی آباد، شهید فتحی، شهید سروری، جوادیه، شمشیری و ... نزدیکی‌های این محله ایستگاه‌های اتوبوس به چشم می‌خورد. با همه این تفاسیر تاکسی‌های خطی در امیریه کمتر دیده و عمدتا تاکسی‌های گذری از خیابان‌های اصلی مانند کارگر جنوبی، امام خمینی و ولیعصر رد می‌شود. بنابراین اجاره آپارتمان در امیریه برای آن‌هایی که وسیله نقلیه شخصی ندارند، می‌تواند بسیار کارگشا باشد.

اجاره‌نشینی در محله امیریه با وجود تمام مزیت‌های فوق‌العاده‌اش قیمت چندانی ندارد. توصیه می‌شود برای اطلاع از قیمت‌های جدید به سایت دیوار مراجعه کنید زیرا آگهی‌های اجاره آپارتمان در امیریه در این سایت مدام به روز می‌شود. می‌توان با مقایسه چند آگهی، حدود قیمت‌ها را به دست آورید. البته پیش از آن مطالب و راهنمایی‌هایی را که در وبلاگ دیوار جهت رهن و اجاره خانه به نگارش درآمده است، بخوانید.

در سایت دیوار یک واحد آپارتمان 50 متری با 16 سال سن ساخت واقع در طبقه سوم ساختمانی سه طبقه و سه واحدی با مشخصاتی از قبیل سرامیک بودن کف، ام دی اف بودن کابینت‌ها و آشپزخانه اوپن 20 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه یک میلیون تومان اجاره می‌خواهد. از مشخصات دیگر این ساختمان می‌توان به گاز رومیزی و شومینه اشاره کرد.

با یک حساب و کتاب کلی می‌توان فهمید یک آپارتمان 16، 17 ساله در این محله حدودا متری 600 هزار تومان جهت اجاره قیمت‌گذاری می‌شود.

البته در امیریه ساختمان‌های نوساز یا جدیدتر وجود دارد. برای مثال در سایت دیوار اجاره آپارتمان در امیریه با 6 سال سن ساخت به متراژ 82 متر، با 70 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 800 هزار تومان اجاره آگهی شده است، یعنی در حدود متری 950 هزار تومان. این آپارتمان دو خوابه، فول امکانات و تک واحدی است.
دست آخر اما پیشنهادی داریم برای کسانی که به هر دلیل می‌خواهند خانه خود را در امیریه به اجاره دهند، منصف باشید و مطابق عرف قیمت‌گذاری کنید. از این طریق هم شانستان جهت معامله بیشتر خواهد بود.

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها