دادستان شهر جم گفت: درگیری در روستای چاهه شهرستان جم منجر به فوت یک نفر و مصدوم شدن تعدادی از اهالی روستا شد.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۵۱
درگیری در شهرستان جم منجر به فوت یک نفر شد/فوت مدیر مدرسه کذب است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، روح الله فروغی‌فر افزود: ۱۴ آبان گزارشی مبنی بر درگیری چندنفر در روستای چاهه از توابع بخش مرکزی شهرستان جم به نیروی انتظامی این شهرستان اعلام شد.

وی ادامه داد: تعدادی در این درگیری مصدوم شدند که به بیمارستان انتقال یافتند و مرد ۶۰ ساله‌ای نیز پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

دادستان جم با اشاره به اینکه علت فوت مرد ۶۰ ساله در حادثه یاد شده مشخص نیست، بیان کرد: پزشکی قانونی در حال بررسی علت اصلی فوت است ولی هنوز علت اصلی فوت وی مشخص نیست.

فروغی‌فر با بیان اینکه علت اصلی این درگیری در دست بررسی است، افزود: پرونده برای تحقیقات بیشتر و مشخص شدن زوایای مختلف آن، در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی انقلاب شهرستان جم‌ در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: طرف‌های درگیری پس از شناسایی برای ارائه توضیحات به دادسرای شهرستان جم احضار شدند و متهم اصلی تا زمان کامل شدن تحقیقات پرونده، بازداشت است.

دادستان جم با اشاره به اینکه جزئیات دقیق‌تر و علت بروز این درگیری را فقط مراجع رسمی قضایی اعلام می‌‌کنند، گفت: در حال بررسی مدارک و مستندات موجود هستیم و اخبار انتشار یافته در فضای مجازی مبنی بر اینکه فرد فوت شده مدیر مدرسه است نیز، کذب است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها