در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
پا پس نکش از صید من آهوی زیبا لختی بتابان بر رخم آن روی زیبا
تا بودنت بارانو نوری توامانس مهمان شعرم هر طرف رنگین کمانس
تا بودنت بارانو نوری توامانس مهمان شعرم هر طرف رنگین کمانس
برگرد و به زیبا شدنت مرا دوباره زیرو رو کن با راز رهاتر شدنت مرا دوباره رو برو کن
برگردو بمان حوصله کن نذاره کن به چشم خیسم
رویای تو آورده مرا به نامه ای که مینویسم
پا پس نکش از صید من آهوی زیبا لختی بتابان بر رخم آن روی زیبا
تا بودنت بارانو نوری توامانس مهمان شعرم هر طرف رنگین کمانس
تا بودنت بارانو نوری توامانس مهمان شعرم هر طرف رنگین کمانس
برگرد و به زیبا شدنت مرا دوباره زیرو رو کن با راز رهاتر شدنت مرا دوباره رو برو کن
برگردو بمان حوصله کن نذاره کن به چشم خیسم
رویای تو آورده مرا به نامه ای که مینویس
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
دکتر فواد ایزدی درگفت و گو با «جام جم»:
حسین حبیبی در گفتوگو با «جامجم» از سرچشمههای نگارگری گفت