سازمان لیگ برای پرسپولیس تعیین تکلیف کرد

بازی‌های عقب‌افتاده بدون ملی‌پوشان

پرسپولیس در شرایطی شانزدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا را با کسب عنوان نایب قهرمانی به پایان رساند که سه بازی عقب‌افتاده در لیگ برتر ایران دارد و با تصمیم سازمان لیگ باید تا قبل از آغاز جام ملت‌های 2019 آسیا همه بازی‌های خود در نیم‌فصل اول را به پایان برساند.
کد خبر: ۱۱۷۵۸۹۶

واقعیت امر این است که برانکو با مسؤولان سازمان لیگ پیش از این توافق کرده است که حتی بدون ملی پوشانش بازیهای عقبافتاده خود را پشتسر بگذارد و از اینرو پرسپولیس هیچ یک از بازیهای نیمفصل اولش به نیمفصل دوم موکول نخواهد شد. شاید اگر بحث محرومیت پرسپولیس از جذب بازیکن و باز شدن پنجره نقلوانتقالات این تیم در تعطیلات نیمفصل مطرح نبود حریفان این تیم قبول میکردند بازی عقبافتادهشان با سرخپوشان تهرانی را در نیمفصل دوم برگزار کنند؛ اما در حال حاضر مخالف این مساله بوده و اصرار دارند با پرسپولیس در همین مقطع بازی کنند.

پرسپولیس در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان محمد انصاری را به علت پارهگی رباط صلیبی برای چند ماه از دست داد، پیش از این هم حسین ماهینی با این مصدومیت مواجه شده بود و وضعیت امید عالیشاه نیز نامشخص است و برانکو غیر از این سه بازیکن، باید در برخی بازیهای عقبافتاده تیمش بدون علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی، ملیپوشان احتمالی خود به میدان برود. پیکان، ذوبآهن و سپاهان تیمهایی هستند که پرسپولیس برای مصاف با آنها باید منتظر برنامه جدید سازمان لیگ باشد. در این مورد قرار است سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به صورت تلفنی با برانکو ایوانکوویچ صحبتهایی داشته باشد و بعد از آن تاریخ بازیهای عقبافتاده سرخپوشان با تیمهای اشاره شده مشخص خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها