فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: یک باند تهیه و توزیع دارو و اقلام بهداشتی تقلبی و تاریخ مصرف گذشته در بندرعباس منهدم شده و بعضی از اعضای آن دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۱۷۳۷۶۷
باند تهیه و توزیع داروهای تقلبی در بندرعباس منهدم شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سردار عزیزالله ملکی افزود: اقدام این باند به صورت مخفیانه و در داخل یک منزل مسکونی انجام می شد که با هماهنگی مقام قضایی استان از مخفیگاه آنها 174 هزار و 396 قلم لوازم بهداشتی و داروی تقلبی و غیرمجاز کشف شد.

وی ادامه داد: اقلام غیرمجاز کشف شده شامل انواع دارو، کِرِم، شامپو، آدکلن، رنگ مو، اسپری و دستمال بوده که به همراه برچسب داروها و جعبه های خالی جهت تغییر تاریخ با نام کشورهای خارجی به دست آمد.
ملکی با اشاره به دستگیری سه نفر از اعضای اصلی این باند گفت: پیگیری و تحقیق از متهمان برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند نیز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی هرمزگان ادامه داد: درهمین راستا ماموران پلیس امنیت عمومی هرمزگان با انجام اقدام اطلاعاتی از فعالیت یک شرکت غیرمجاز تهیه و توزیع دارو و اقلام بهداشتی تقلبی در سطح شهرستان بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار ملکی بیان داشت: اعضای این باند، دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته را از سطح شهرستان بندرعباس جمع آوری و با تعویض تاریخ و برچسب آن در بین داروخانه ها و مرکزهای بهداشتی استان هرمزگان پخش می کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها