معاون امدادونجات هلال احمر استان همدان خبر داد:

اسکان اضطراری 7462 زائر اربعین در همدان

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان همدان از اسکان اضطراری 7462 نفر از زائران اربعین در همدان خبر داد و گفت: از ابتدای طرح اربعین تا روز گذشته 7462 نفر از زائران اربعین در پایگاه‌های امدادونجات و موکب‌های استان همدان اسکان داده شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۹۴
اسکان اضطراری 7462 زائر اربعین در همدان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا،حمید عرفی‌یگانه اظهار کرد: طی پنجشنبه و جمعه هفته گذشته 3147 نفر از زائران اربعین در پایگاه‌های امدادونجات و موکب‌های استان همدان اسکان داده شده‌اند.

وی با اشاره به حوادث پایان هفته گذشته، تصریح کرد: در روز پنجشنبه 2 حادثه جاده‌ای و در روز جمعه 7 حادثه جاده‌ای توسط نیروهای امدادونجات خدمات‌دهی شده که در مجموع 16 نفر به بیمارستان‌ها انتقال یافته و 2 نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

عرفی‌یگانه ادامه داد: از 21 مهر که طرح اربعین آغاز شده است، 43 حادثه در استان رخ داده که خوشبختانه تا کنون فوتی نداشته است.

وی با بیان اینکه تا کنون نیازی به استفاده از بالگرد و امداد هوایی وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: در این مدت یک مورد خدمات کوهستان، زلزله نهاوند یک مورد و حوادث جاده‌ای 28 مورد بوده است.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان همدان بیان کرد: در این عملیات‌ها 156 نفر از نیروهای هلال احمر و 35 آمبولانس و 2 خودروی نجات به‌کار گرفته شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها