بوژیدار رادوشویچ قرار است در دیدار مقابل نود ارومیه در جام حذفی، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس باشد. این بازیکن معتقد است هنوز به اندازه کافی نتوانسته اعتماد هواداران را در کنار خود ببیند، ولی با این حال خوشحال است که همواره مورد حمایت آنها قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۷۹

رادو به جامجم گفت: «تلاشم همیشه این بوده که بتوانم بیشترین دقایق تمرین را داشته باشم. بازیکنی که تمرین کند، همیشه آماده مسابقه است. همه این موضوع را میدانند که من برای حضور در تمام مدت تمرینات تیمم، حتی از سفر به کرواسی هم اجتناب میکنم و مثلا بعد از بازی با السد، در حالی که چهار روز زمان برای مسافرت در اختیار داشتم، ترجیح دادم با تیم به تهران برگردم و در تمرینات شرکت کنم.»

این بازیکن اضافه کرد: «برخلاف حرفهایی که گفته میشود، بین من و علیرضا بیرانوند کوچک ترین درگیری و اختلاف وجود ندارد. ما یکدیگر را دوست داریم و در کنار هم، تمرین و بازی میکنیم. علیرضا یک دروازه بان ملی پوش است و من هم برای او احترام قائل هستم. اگر من دروازهبان کوچکی بودم، هرگز به پرسپولیس نمیرسیدم. حالا هم که اینجا هستم، میخواهم با تمام انرژی و انگیزه کار کنم و مطمئنم پرسپولیسیها از اعتماد به من ضربه نمیخورند. آنها همیشه به من کمک کردهاند و همواره مورد حمایتشان بودم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها