علی دایی با اختلاف توانست بهترین فوروارد تاریخ فوتبال آسیا از نگاه کاربران شود؛ سوژه‌ای که سرمربی سایپا می‌تواند درباره‌اش حرف بزند. دایی همچنین درباره اختلافات پیش آمده بین استیلی و کی‌روش و دستیارش توضیحاتی می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۷۴

آقای دایی شما توانستید عنوان بهترین مهاجم تاریخ جام ملتهای آسیا را مال خود کنید.

بله ابتدا باید از مردم تشکر کنم که همیشه به من لطف داشتهاند. ما اول خدا را داریم و بعد حمایت مردم را همیشه کنار خود احساس کردهایم. مردم همیشه محبتشان را نسبت به من نشان دادهاند. ما چه در کارهای اجتماعی و در بخش ورزش مورد لطف مردم قرار گرفتهایم و این جای شکر دارد.

تیم ملی ایران برای جام ملتها آماده میشود. روند آمادهسازی تیم را به چه شکل میبینید؟

من زیاد اخبار رسانهها را دنبال نمیکنم و نمیدانم چه هجمهای به وجود آمده و چه حاشیههایی پیرامون تیم ملی وجود دارد، اما میدانم به عنوان یک ایرانی همه ما وظیفه داریم از تیم ملی حمایت کنیم. در حال حاضر که زمان کوتاهی تا جام ملتهای آسیا باقی مانده باید همه از تیم ملی حمایت کنیم. کنار تیم ملی باشیم و هر کسی این تیم را هدایت میکند مورد حمایت قرار دهیم.

اختلافهایی بین کیروش و استیلی پیش آمد و بعد دستیار کارلوس مصاحبه تندی علیه مدیر تیم امید کرد. نظر شما درباره این اختلافات چیست؟

من از این اخبار زیاد اطلاع ندارم که بخواهم اظهار نظر دقیقی بکنم اما به نظرم به خاطر این که همه این تیمها زیرمجموعه فدراسیون فوتبال هستند، آقای تاج باید همه را به آرامش دعوت کند. مگر میشود تیم ملی بزرگسالان با تیم ملی امید و جوانان مشکل داشته باشد؟ آقای تاج حتما باید این مسائل را حل کند.

پرسپولیس هم شانس حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. در این باره چه نظری دارید؟

پرسپولیس تا الان هم کار بزرگی انجام داده است. پرسپولیس همان طور که الدحیل را ۳ بر یک شکست داد و به نوعی کار نشدنی را انجام داد، میتواند انشاءالله در آسیا قهرمان هم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها