مهرزاد: والیبال نشسته ایران همیشه قهرمان می‌ماند

یکی از برندهای مهم کاروان خودباوری و امید اعزامی به رقابت‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا مرتضی مهرزاد بود. مرتضی توانست بار دیگر با پیراهن تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، یک قهرمانی جذاب دیگر را تجربه کند.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۲۴

او بعد از قهرمانی در رقابتهای پاراآسیایی به جامجم گفت: مشخص است که تیم ایران از روز اول هم در آسیا هیچ رقیبی نداشت و ما به راحتی قهرمان شدیم. انتظارمان این نبود که فقط قهرمان شویم، میخواستیم رکوردشکنی کنیم و در گیم شماری، بهترین عملکرد را داشته باشیم.

این والیبالیست محبوب کشورمان که در دنیای ورزش نیز شهرت قابل وصفی دارد، افزود: ایران در آسیا، به قهرمانی فکر نمیکند چون بدون شک والیبال نشسته کشورمان همیشه قهرمان میشود. ما دنبال رکوردشکنی هستیم. میخواهیم آن قدر قهرمانی بیاوریم که تا سالها کسی نتواند نزدیکمان شود.

البته سایر رقبا هم قویتر از قبل شده بودند و چون قهرمانیمان مسجل بود، کمتر روی بدنهای مان فشار وارد آوردیم. خود را برای مسابقات جهانی و سپس المپیک 2020 توکیو آماده میکنیم و نگاهمان به همه بازیهای آسیایی و جهانی، فقط یک اردوی تدارکاتی و بازیهای تدارکاتی است. مهرزاد ادامه داد: قبل از اینکه وارد جاکارتا شویم، شوق و شور زیادی در کاروان وجود داشت همه میخواستند سهمی در افتخارآفرینیهای این کاروان داشته باشند. خدا را شکر میکنم که شرایط به گونهای رقم خورد تا همه ایرانیها بابت نتایجی که به دست آوردیم، شاد و خوشحال شوند.

قطعا موفقیت در رقابتهای قارهای، مردم ایران را مغرور میکند. ما پله به پله پیشرفت کردیم و به اینجا رسیدیم که میبینید. البته همیشه جا برای پیشرفت بیشتر هم وجود دارد و افزایش چشمگیر مدالهای طلا، به ما ثابت میکند برای به دست آوردن مدالهای بیشتر، باید تلاشهای بیشتر و حمایتهای بیشتری شکل بگیرد. این والیبالیست بلندقامت که عنوان بلندقدترین ورزشکار رقابتها را از آن خود کرده، گفت: ما چند حریف قدرتمند را در کنار خود میبینیم که میتوانند در سالهای آینده و تورنمنتهای بعدی، تیم ملی ایران را اذیت کنند، اما به عقیده من، بزرگترین رقیب ما، خودمان هستیم. باید باهوش باشیم و به بهترین شکل، دوران آمادهسازی را پشت سر بگذاریم. البته اردوهای خارجی و کمپهای بینالمللی هم میتواند به حفظ شرایط خوبی که در دنیا داریم، کمک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها