سه مرد که برای تصاحب شیر طلا، نقشه قتل دوست خود را طراحی و اجرا کرده بودند در جریان رسیدگی با تناقض گویی سعی در تبرئه خود دارند.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۷۴

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده از مرداد سال 92 و به دنبال گزارش قتل مردی به نام آرش در دستور کار پلیس تهران قرار گرفت. در تحقیقات مشخص شد، آرش مرد ثروتمندی بود که در آمد خوبی از خرید و فروش سنگهای قیمتی داشت.

ماموران در بررسیهای خود متوجه شدند، مقتول آخرینبار با یکی از دوستانش به نام کاظم در تماس بوده که با کشف این سرنخ کاظم دستگیر شد. متهم در بازجوییها به شرکت در این قتل اعتراف کرد و گفت: همراه دو نفر به نامهای کیان و جمال به خانه آرش رفتیم که آنها نقشه قتل را اجرا کردند. آن روز برای دیدن مقتول به خانهاش رفتیم که دوستانم با دیدن سنگهای قیمتی آرش وسوسه شده و قتل را انجام دادند.

در ادامه دو متهم دیگر نیز دستگیر شدند . کیان در بازجوییها به قتل اعتراف کرد و گفت: روز حادثه با خرید آبمیوه به خانه آرش رفتیم. جمال که مردی افغان است سکهای به من نشان داد و مدعی شد این سکه 500 میلیون تومان میارزد. میگفت اگر آرش را بکشم سکه را به من میدهد. وسوسه شده و با آبمیوه مسموم، آرش را بیهوش کرده و گلویش را محکم گرفتم. جمال بهدنبال مجسمه شیر طلایی بود که آن را پیدا نکرد. بعد از قتل سکه را به من داد که موقع فروش آن متوجه شدم نقرهای است و ارزش زیادی ندارد.

جمال هم منکر هرگونه دست داشتن در این جنایت شد و مدعی شد دو مرد ایرانی دروغ میگویند.

پس از تکمیل تحقیقات کیفرخواست پرونده صادر شد و متهمان برای محاکمه در دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار گرفتند. در این جلسه دو متهم با تغییر اعترافات قبلی خود مدعی شدند،جمال طراح و اجرا کننده این جنایت است و آنها نقشی در قتل آرش نداشتند.

با توجه به اینکه جمال در دادگاه حضور نداشت ادامه رسیدگی به روز دیگری موکول شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها