قبل از بازی با السد بود که مازیار ناظمی، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان خبری را توییت کرد و نوشت: تماس استقلالی‌ها با بازیکنان پرسپولیس و آرزوی موفقیت کردن برای آنها در بازی با السد.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۱۶

انتشار این توییت با واکنش متفاوت هواداران استقلال و پرسپولیس در فضای مجازی روبهرو شد. نه استقلالیهای دو آتشه از این خبر خوشحال بودند و نه پرسپولیسیها. از نگاه دو آتشهها رقیب تحت هر شرایطی رقیب است و دادن اینگونه پیامها برای تیم رقیب که در آستانه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است بازی کردن با احساسات هواداران به شمار میرود.

پس از این اتفاق بود که روز جمعه سیدمهدی رحمتی، کاپیتان آبیها همه چیز را تکذیب کرد و گفت: من خودم با آقای مازیار ناظمی تماس گرفتم و از ایشان سوال کردم که کدام بازیکن استقلال با پرسپولیسیها تماس گرفته که متاسفانه به جواب روشنی در این زمینه نرسیدم. به نظرم خبر صحت نداشته، مگر اینکه خود آقای ناظمی بیایند و در این باره به هواداران توضیح بدهند.

پس از سیدمهدی رحمتی روز گذشته هم مصاحبهای از بیژن طاهری یکی از پیشکسوتان استقلال در یکی از رسانهها منتشر شد که در آن طاهری عنوان کرده بود امیدوار است پرسپولیس به عنوان قهرمانی در آسیا برسد. دقایقی پس از انتشار این مصاحبه و تماس طاهری با آن رسانه برای تکذیب. او گفته فکر نمیکردم بخواهید این را تیتر کنید. پدر من را درآوردهاند از بس که تماس گرفتهاند! شاید خیلی از بازیکنان استقلال که منافع ملی برایشان ارجحیت دارد در نگاهی ملی با بازیکنان پرسپولیس تماس گرفتهاند و برای آنها آرزوی موفقیت کردهاند، یا حتی طاهری هم برای اینکه پس از مدتها یک تیم ایرانی به قهرمانی برسد عنوان کرده که دوست دارد پرسپولیس جام قهرمانی را بالای سرش ببرد، اما در این بین بحث هواداری هم یک طرف قضیه است. هوادارانی که یکی از کریهایشان قهرمانی در آسیاست اصلا دوست ندارد تیم رقیب به این عنوان برسد. به همین دلیل هم هست که آنها از هرگونه آرزوی موفقیت کردن بازیکنان و پیشکسوتان خودشان برای پرسپولیس ناراحت میشوند و اصلا دوست ندارند چنین اتفاقی بیفتد. با این شرایط بهتر است استقلالیها برای پرسپولیسیها آرزوی موفقیت نکنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها