آخرین جزئیات از اتفاقات در تراکتورسازی

تلاش ویژه کمالوند برای جانشینی توشاک!

بعد از شکست تراکتورسازی مقابل صنعت نفت و دعوای اشکان دژاگه با سرمربی تیمش، نسخه جان توشاک پیچیده شد! این مربی نامی که آمده بود تراکتورسازی را متحول کند، خیلی زود متوجه شد باید تبریز را ترک کند. او در سه هفته آخر لیگ برتر نتایج خوبی به‌دست آورده بود اما از آنجا که مالک باشگاه علاقه داشت بازیکنان ملی پوش جذب شده اذیت نشوند، ترجیح داد روی نام توشاک خط قرمز بکشد. این مربی معروف بامداد دیروز با وجود داشتن قرارداد سه ساله با تراکتورسازی کشور را ترک کرد. در روزهای اخیر به شکل متحد، کارشناسان تبریزی به انتقاد از توشاک پرداختند و حتی اعلام کردند در ماجرای دعوای اشکان با این مربی به خاطر تعویضش، حق با این بازیکن بوده است. از همین مصاحبه‌ها می‌شد فهمید قرار است تغییراتی روی نیمکت تراکتور رخ دهد چراکه انگار بعضی کارشناسان مشغول آماده‌سازی فضا بودند.
کد خبر: ۱۱۶۵۳۵۷

روز یکشنبه تراکتور تمرین نداشت و دیروز تمرین کرد اما بدون جان توشاک. مسؤولان این باشگاه برای مربی معروف بلیت بازگشت به کشورش را خریدند و روز گذشته او تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد و رفت. زنوزی مالک این باشگاه به اسدی، مدیرعامل تراکتور تاکید کرده جلسه کمیته فنی تشکیل شود و سریعا یک مربی جایگزین او کنند. در همین حال شنیده میشود فراز کمالوند تمام تلاش خود را برای گرفتن نیمکت تراکتورسازی آغاز کرده است. او حضور موفقی در این باشگاه داشت و علاقهمند است دوباره به نیمکت آنها برسد. روز گذشته تقوی موقتا جانشین توشاک ولزی شد. خیلیها اعتقاد دارند اصلا تقوی برای همین کار آمد چراکه توشاک اصلا در جریان توافق با این مربی نبود. در همین حال ستار همدانی، بازیکن و مربی پیشین تراکتورسازی با انتقاد از شرایط این باشگاه میگوید: تصمیم آقای زنوزی کلا اشتباه بود و اصلا او نباید دژاگه و شجاعی و آقای توشاک را به تراکتور میبرد. باشگاه بدهی سنگینی دارد. امسال هم هزینه زیادی کرده است و من ماندهام چطور میخواهند این هزینهها را تامین کنند. این سیاست شکست خورده است و به نظرم کلا باشگاه از ابتدا کارش را اشتباه آغاز کرد.

جلسه نهایی توشاک در تبریز

جان توشاک، سرمربی نامآشنای ولزی بامداد دیروز پس از حدود صد روز حضور در ایران و همکاری با باشگاه تراکتورسازی، تبریز را ترک کرد و حالا سرنوشت او در این تیم در هالهای از ابهام قرار دارد. توشاک در حالی از ایران رفت که محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتورسازی در حال حاضر در تبریز حضور ندارد و این مربی بدون فسخ قرارداد و انجام توافقی تبریز را ترک کرده و قرار است بزودی برای انجام مذاکرات نهایی دوباره به تبریز بازگردد. البته با توجه به حضور مداوم زنوزی در ترکیه، این امکان هم وجود دارد که جلسه نهایی توشاک با زنوزی و مدیران تراکتورسازی، در شهر استانبول برگزار شود.

تقوی جانشین موقت توشاک

در حالی که جان توشاک، سرمربی ولزی تیم تراکتورسازی بامداد دیروز پس از حاشیههای چند روز اخیر تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد، هنوز مدیران باشگاه تبریزی اظهارنظر رسمی در این خصوص نداشتهاند و ترجیح میدهند سکوت کنند. با این وضعیت قرار است فعلا محمد تقوی مسؤولیت تمرینات سرخپوشان تبریزی را پشت درهای بسته بر عهده داشته باشد تا با تشکیل جلسهای اضطراری در باشگاه تراکتورسازی، تکلیف سرمربی این تیم مشخص شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها