پس از غیبت 2 ساله و بازگشت قاطعانه به میادین

رضا یـــزدانی باز هم اسیـــر شورای فنی!

چند روز پیش فیلم‌هایی از رضا یزدانی در فضای مجازی منتشر شد که او را قبراق و آماده نشان می‌داد. پلنگ جویبار به میدان برگشته و پیروزی‌های قاطعی در لیگ برتر کسب کرده است. پس از این اتفاق اما ظاهرا یزدانی دوباره باید منتظر تایید شورای فنی بماند!
کد خبر: ۱۱۶۳۴۹۶

رضا یزدانی بعد از دو سال دوری از میادین بهدلیل مصدومیت و دوران نقاهت، هفته گذشته با دوبنده تیمی از استان مازندران در رقابتهای لیگ برتر به میدان رفت و قاطعانه از سد حریف نهچندان توانمندش گذشت. این در حالی بود که او به جای وزن ۹۷ کیلوگرم در یک وزن پایینتر در ۹۲کیلوگرم روی تشک رفت تا باز هم اعضای شورای فنی درخصوص بازگشت او به عرصه ملی مردد شوند. رضا یزدانی در شرایطی در لیگ برتر به میدان رفت که دو بار دست رد بر سینه اعضای شورای فنی زد و دعوت آنها را برای اعزام به جام بینالمللی کرکین روسیه و مدوید بلاروس قبول نکرد.

از سویی، بعضی اعضای شورای فنی معتقدند تا وقتی یزدانی در وزن ۹۷ کیلوگرم در یک تورنمنت بینالمللی محک نخورد نمیتوان درخصوص وضعیت بازگشت او تصمیم گرفت؛ ضمن اینکه پیروزی او در لیگ برتر در وزن ۹۲ کیلوگرم و با دو کیلو ارفاق وزن بوده که فعلا مدعیان خوب و آمادهای در این وزن حضور دارند، در نتیجه یزدانی اگر مدعی بازگشت است باید در وزن اصلی یعنی وزن ۹۷کیلوگرم وارد گود شود و از سد مدعیان این وزن بگذرد؛ مدعیانی که هر چند از نظر تجربه با یزدانی قابل قیاس نیستند اما از نیروی جوانی و توان و انگیزه بالایی برخوردارند. این در حالی است که محمد طلایی به عنوان مربی ارشد تیم ملی در این رابطه میگوید: مصاف یزدانی با حریفش در لیگ برتر را ندیدم، اما با مشاهده خلاصهای از عملکردش میتوان وضعیت یزدانی را خوب ارزیابی کرد. البته او در وزن ۹۲ کیلوگرم روی تشک رفت و در واقع معادلات ما را بر هم زد، چون ما در وزن ۹۷ کیلوگرم دچار خلأ هستیم.

او ادامه داد: هرگونه تصمیم درخصوص رضا یزدانی با شورای فنی است و اینکه سرنوشت یزدانی در این دو وزن چه میشود و حضورش در میادین پیش رو به کجا میانجامد، همچنان بهعهده شورای فنی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها