یک روز پس از خودسوزی مردی در مقابل شهرداری تهران دو روایت متفاوت از این ماجرا مطرح شد.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۵۰

به گزارش جامجم، ساعت 9 صبح سهشنبه مردی خود را به مقابل ساختمان شهرداری تهران در خیابان بهشت رساند و در حالی که از شدت خشم، داد و فریاد میکرد، روی خود بنزین ریخت و به آتش کشید. این مرد هم اکنون در بیمارستان سوانح سوختگی تهران بستری است و به گفته پزشکان 50 درصد سوختگی عمیق دارد.

دیروز روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران درخصوص جزئیات این حادثه به ایلنا گفت: مرد میانسالی صبح سهشنبه مقابل شهرداری تهران خودرا به آتش کشید. وی در ابتدا قصد داشت ساختمان شهرداری را به آتش بکشد، اما با هوشیاری و مدیریت ماموران یگان حفاظت شهرداری از اجرای نقشه بازماند. اقدام دوم مرد میانسال تلاش برای سوزاندن فرزند خردسال و همسر خویش بود. این فرد با خود یک پیت بنزین و لباس اضافی نیز آورده بود و برادر وی که در تصاویر منتشر شده و پیراهن بر تن ندارد، با یک دوربین تمام ماجرا را فیلم گرفته است.

ما را خیلی اذیت کردند

از سوی دیگر، همسر این مرد هم در گفتوگو با سایت رویداد 24 درباره علت خودسوزی شوهرش گفت: همسرم ۲۲ سال است مغازهداری میکند، مدتی قبل پس از اینکه ملک خود را تغییر کاربری داد، مجبور شد برای این کار مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان بپردازد، اما بهدلیل اینکه این پول را نداشت، با اجاره دادن خانه، مغازه و قرض، این مبلغ را تهیه کرد. دو باب مغازه را هم که در خیابان مخابرات بود، از مستاجر پس گرفتیم و همسرم در آن مشغول به کار شد، اما یک روز خوش برای او نگذاشتند و مدام او را به دلایل مختلفی درخصوص تغییر کاربری ملک اذیت میکردند. از صبح برای پیگیری وضعیتمان به شهرداری آمدیم اما اصلا نمیدانستم او قرار است خودش را آتش بزند. ما ایستاده بودیم و همسرم به یکباره نصف گالن بنزین را که حتی نمیدانم آن را چگونه تهیه کرده است روی خود ریخت و در مقابل چشم همه ما خودش را به آتش کشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها