تفاهم‌نامه اعطای کمک هزینه کاشت حلزونی کودکان ناشنوا بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد خیریه شنوایی‌بخشی شفا به امضا رسید.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۰۹

دکتر محمد مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در مراسم امضای تفاهمنامه اعطای کمک هزینه کاشت حلزونی گوش کودکان ناشنوا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انجام برخی از کارها شاید بار مالی چشمگیری نداشته باشد، اما برای افراد جامعه بار عاطفی زیادی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: مهمترین کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اشتغالزایی است و تاکنون در مناطق محروم توانستیم تا 400هزار شغل برای محرومان ایجاد کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه ستاد اجرایی در زمینه ساخت مسجد، جاده، راه، صدور بیمه تکمیلی برای محرومان و تهیه نسخه بیماران سرطانی نیز فعالیتهای چشمگیری داشته است، افزود: طی سال گذشته برای 60 هزار بیمار مبتلا به سرطان نسخه دارویی تهیه شد.
دکتر محمد مخبر تصریح کرد: با همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و ظرفیت فعالان این حوزه توانستیم 12 بیمارستان برای مناطق محروم بسازیم و این موضوع در حالی رخ داد که برخی از این بیمارستانها در ۱۵ سال گذشته فقط 10 تا 15 درصد پیشرفت کرده بودند که با کمک ستاد ساماندهی آنها انجام شد. وی با بیان اینکه با همت ستاد، اجرایی فرمان امام(ره) 2500 تخت بیمارستانی در مناطق محروم ساماندهی شده است، توضیح داد: در زمینه درمان زوجهای نابارور نیز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیتهای چشمگیری داشته است و زمانی که بحث درمان این زوجها مطرح شد ما تصمیم گرفتیم به خانوادههایی که از لحاظ مالی مشکل دارند کمک کنیم. رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه استفاده از ظرفیتهای کشور برای ارائه خدمات بسیار مهم است، اظهار کرد: بسیاری از کارهای انجام شده توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با کمک خیریهها، NGO ها و مردم صورت گرفته است. دکتر محمد مخبر تصریح کرد: 30 خدمت از طریق بنیاد برکت با هزینهای بالغ بر 4000 میلیارد تومان در روستاها با کمک مردم ارائه شده است. همچنین قراردادهایی با سازمان نوسازی مدارس بسته شد و از ظرفیت کشور در این زمینه نیز استفاده کردیم. وی تصریح کرد: حدود 2000 جهیزیه ساماندهی شده است که بخش اول آن هفته آینده به مناطق محروم اعزام خواهد شد همچنین یکصدهزار بسته مورد نیاز محصلین نیز هفته آینده به این مناطق ارسال میشود.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار کرد: ما برای انجام 2000مورد کاشت حلزون شنوایی بودجه اختصاص دادیم و همچنین ۵۰ میلیارد ریال نیز از منابع مالی برای کارهای تحقیقی و علمی و همچنین پیشگیری تخصیص داده شده است. وی در پایان گفت: طبق تفاهمنامهای که امروز انجام میشود کمکهزینه کاشت حلزون شنوایی برای 3000 نفر دیگر با مبلغ ۷۰ میلیارد ریال به امضا خواهد رسید که سالانه هزار نفر تحت درمانهای شنوایی قرار خواهند گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها