همه بانوان و دختران همواره به دنبال راهکارهایی برای اصلاح نحوه زندگی و یا بهتر بگوییم بهبود سبک زندگی خود هستند. با فراگیر شدن اینترنت و دسترسی همگانی آن مجلات و سایت‌ها نقش مهمی در این امر پیدا کردند و به مکان‌های مناسبی برای تحقق این خواسته تبدیل شدند.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۶۰
صورتی‌ها، برای سبک زندگی بهتر بانوان و دختران

قطعا مجلات و وبسایت‌ها توانایی این را دارند که کار بانوان و دختران را بسیار آسان‌تر کنند اما چالشی که وجود دارد این است، کدام مجله و سایت؟ پیدا کردن منبعی باکیفیت و قابل اطمینان که تخصصا در حوزه بانوان و دختران فعالیت کند خود چالشی است که نمی‌توان از آن سر باز زد. در این مطلب قصد داریم منبعی باکیفیت، مفید و کاربرپسند را به شما بانوان و دختران عزیز معرفی کنیم که با تمرکز والا در این حوزه فعالیت می‌کند. با معرفی مجله صورتی‌ها همراه ما باشید...

مجله صورتی‌ها، برای سبک زندگی بهتر بانوان و دختران

بانوان و دختران همیشه در سایت‌های مختلف به دنبال نکاتی در مورد بهبود سبک زندگی، آشپزی، سلامتی، بهداشت، زیبایی و ... هستند. اگر شما نیز جزو این افراد بوده و به دنبال منبعی قابل اطمینان هستید که تمامی این نیازهای شما را یکجا رفع کند ما پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت و یا اپلیکیشن مجله صورتی‌ها بزنید چرا که دقیقا به هدف زده‌اید. مجله صورتی‌ها قریب به دو سال است که با تیم تولید محتوای اختصاصی خود شروع به کار کرده است و عموماً تمام موضوعات محبوب این حوزه را پوشش می‌دهد.



مجله آنلاین صورتی‌ها فقط محدود به سایت نیست. این مجله هم در شبکه‌های اجتماعی به صورت دائم فعالیت می‌کند و هم دارای اپلیکیشن برای گوشی‌های هوشمند می‌باشد. می‌توان گفت که در هرجایی که هستید می‌توانید به این مجله و مطالب و امکانات آن دسترسی داشته باشید، فقط کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید.


چرا مجله صورتی‌ها...؟


مجلات مختلفی در حوزه بانوان و دختران فعالیت می‌کنند به همین دلیل هم ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا این مجله؟ کافی است نگاهی به تفاوت‌ها و مزیت‌های صورتی‌ها بیاندازید تا به پاسخ این سوال پی ببرید.

رابط کاربری بروز و ساده

رابط کاربری این مجله چه در سایت و چه در اپلیکیشن به صورتی طراحی شده است که در عین زیبایی بسیار ساده نیز باشد تا تمامی بانوان و دختران حتی کسانی که آشنایی کافی با دنیای اینترنت ندارند نیز بتوانند به سادگی از مجله استفاده کرده و از امکانات و مطالب آن بهره‌مند شوند.

پوشش اکثریتی موضوعات محبوب

اگر سری به صورتی‌ها بزنید متوجه خواهید شد که هر اطلاعاتی که ممکن است به آن نیاز پیدا کنید را می‌توان در آن یافت. از نیازهای اطلاعاتی در حوزه سبک زندگی بهتر گرفته تا آموزش‌های لازم برای زیبایی، مدل‌های جدید لباس، بهداشت فردی و موضوعات دیگری که شاید نتوان در یک مطلب کوتاه به آن‌ها پرداخت.

مطالب جذاب، کاربردی و مفید

تمامی مطالبی که در مجله صورتی‌ها منتشر می‌شود به صورت اختصاصی توسط تیم تولید محتوای مجله تهیه می‌شود. مطالب کاملا با ترندهای روز بانوان هم‌سو بوده و به صورتی نوشته می‌شود که در کمترین زمان به خواسته خود برسید. عکس‌های زیبا و با کیفیت نیز خواندن مطالب را برای شما جذاب‌تر کرده و دیگر احساس خستگی زودهنگام نخواهید کرد.

از جمله موضوعات و بخش‌های مفید این مجله به موارد زیر اشاره کرد:
• سلامت و بهداشت
• مد و زیبایی
• روانشناسی
• ورزش و تناسب اندام
• آشپری
• مطالعه و کتابخوانی
• سبک زندگی

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی مختلف

همانگونه که بیان شد صورتی‌ها برنامه ویژه‌ای برای شبکه‌های اجتماعی نیز دارد و در اینگونه پلتفرم‌ها نیز فعالیت می‌کند. مطالب منتشر شده در این شبکه‌ها نسبت به روال رایج آن برنامه متفاوت است. به عنوان مثال در پلتفرم اینستاگرام پست‌ها به صورت عکس و فیلم هستند به همین جهت هم عکس‌های اختصاصی و ویدیو‌های مختلف برای آن تهیه می‌شود.

با مشاهده صفحه اینستاگرام صورتی‌ها می‌توانید هم از مطالب علمی و آموزشی در حوزه بانوان بهره‌مند شوید و هم از مطالب سرگرم کننده مانند گالری‌های عکس پروفایل و عکس نوشته‌های اختصاصی

این مجله برای شماست!

صورتی‌ها مجله‌ای یک طرفه نیست و این روال در آن وجود ندارد که کاربران فقط مطالب را مطالعه کنند. شما می‌توانید در مورد هر مطلب با کاربران دیگر در قسمت کامنت بحث و گفت و گو کنید و یا اگر مطلبی را برای دیگر کاربران مفید می‌دانید، از بخش ارسال مطلب برای مجله بفرستید تا با نام خودتان در آن منتشر شود.

این نکته نیز بسیار مهم است که مجله صورتی‌ها برای اوقات فراغت شما برنامه و بخش ویژگی نیز دارد. بخش سرگرمی این مجله از محبوب‌ترین بخش‌های آن می‌باشد چرا که در آن مطالبی مفید و سرگرم کننده منتشر می‌شود. مطالبی مانند آموزش‌های خاص برای ساخت کاردستی‌ها و هنرهای دستی مختلف، و یا ترندهایی که به لطف شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام، بسیار جدیداً پدید آمده مانند جملات کوتاه انگلیسی برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی، عکس نوشته‌های اختصاصی با موضوعات مختلف.

رایگان! برای همیشه...

با وجود کیفیت بالای مطالب و اختصاصی بودن آن‌ها مجله به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و شما می‌توانید بدون هیچگونه هزینه‌ای از امکانات استفاده کنید. حتی خبری از تبلیغات‌های مختلف کلافه کننده و غیر مرتبط نیز در آن مشاهده نخواهید کرد.

به صورتی‌ها خوش آمدید : https://suratiha.com

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها