مشکل از مسئولان است که قبل از جام جهانی به فکر تیم نبودند

پرویز مظلومی: هواداران نگران استقلال نباشند

پرویز مظلومی، سرمربی اسبق استقلالی‌ها و اظهار‌نظر درباره شرایط این روزهای این تیم. مظلومی نگاهی دلسوزانه هم به تیم دارد و می‌گوید: «مسئولان باشگاه برای عقد قرارداد با بازیکنان باید دقت بیشتری به خرج دهند و با آنها طولانی مدت قرارداد ببندند.»
کد خبر: ۱۱۵۲۸۶۶

وضعیت فعلی استقلال از نظر شما چطور است؟

اگر استقلال چند بازیکن خوب بگیرد و بازیکنان مصدوم هم به تیم ملحق شوند فکر میکنم فصل خوبی را تجربه خواهند کرد.

اما آقای مظلومی خیلی از بازیکنان هم تیم را ترک کردهاند.

در شرایط فعلی تیم استقلال بازیکنان جوانی دارد و باید با جذب بازیکنان با تجربه تیم را تقویت کنند. من میدانم که هواداران از رفتن امید ابراهیمی ناراحت هستند، اما ابتدا یک چیز بگویم؛ ما باید به امید حق بدهیم. سن امید بالاست و دارد سالهای آخر فوتبالیاش را میگذراند. استقلال نمیتوانست مثل الاهلی به او پول بدهد. به همین دلیل بهترین تصمیم را گرفت.

اما استقلال چه میشود؟ الان مجید حسینی هم رفت.

مشکل از مدیران است که قراردادها را قبل از جام جهانی تمدید نکردند. اگر قبل از جام جهانی قراردادها تمدید میشد چنین مشکلاتی گریبان تیم را نمیگرفت. طبیعی بود که پس از عملکرد خوب مجید و امید در جام جهانی تیمهای زیادی آنها را جذب کنند.

ظاهرا تیام و جپاروف هنوز مشکل شان حل نشده است.

تیام و جپاروف بهخاطر مشکلات مالی هنوز با استقلال قرارداد نبستهاند و اگر مدیران استقلال میخواهند فصل آینده هم موفق باشند باید به آنها پول بدهند تا آنها هم به استقلال برگردند. حرف من این است که استقلال نباید بازیکنان باتجربهای مثل پژمان منتظری را براحتی از دست بدهد. او میتواند در طول فصل کمک موثری برای استقلال باشد و با رهبری خود در زمین، عصای دست کادر فنی خواهد بود.

و آقای مظلومی هواداران همچنان نگران هستند.

من به آنها میگویم که نگران نباشند. استقلال در لیگ میتواند موفق باشد. استقلال همیشه استقلال است و این بزرگی خودش را حفظ میکند. اگر چه مدیران استقلال جواب تلفن من را هم نمیدهند، اما امیدوارم تلاش کنند و یک استقلال موفق را در فصل آینده شاهد باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها