علیرضا نیکبخت‌واحدی در گفت‌وگو با جام‌جم :

اختلاف کی‌روش و برانکو به نفع رقباست

علیرضا نیکبخت چهره مطرح فوتبال ایران معتقد است دعوای برانکو و کی‌روش باید همین‌جا تمام شود، چون دودش به چشم فوتبال ایران می‌رود. او در گفت‌وگو با جام ورزشی توضیحاتی در این‌باره می‌دهد و البته جام ملت‌های آسیا را فرصتی ایده‌آل برای قهرمانی ایران می‌داند.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۲۰

بازیکنان شایسته تقدیر هستند

تیمملی در جام جهانی عملکرد خیلی خوبی داشت. کارلوس کیروش واقعا تیم منسجمی برای ایران ساخته است. هم در بازی اسپانیا و هم در بازی پرتغال تیم ملی عملکرد خیلی خوبی داشت. به نظرم بازیکنان تیمملی واقعا سنگ تمام گذاشتند. خیلی در زمین مسابقه تلاش کردند و شایسته تقدیر هستند. آنها بخوبی درک کرده بودند در چه میدانی بازی میکنند و برای همین با همه وجودشان در زمین ظاهر شدند. کادر فنی هم انصافا کارش را درست انجام داد.

به نفع رقباست

اختلاف برانکو و کیروش کلا اتفاق خوبی نیست و به ضرر فوتبال ماست. امیدوارم مشکلاتی که این دو مربی دارند حل شود. هم برانکو مربی خوبی است و به نفع فوتبال ایران کار کرده و هم کارلوس کیروش. کارنامه هردو مربی مشخص است. برانکو به فکر پرسپولیس است و کیروش هم میخواهد به نفع تیم ملی کار کند. در نهایت هدفی که آنها دارند میتواند به فوتبال ایران کمک کند. به نظرم اختلافی که بین آنها پیش آمده بهخاطر سوءتفاهم است و اگر جلسه بگذارند، مشکلاتشان خیلی راحت حل میشود. الان تیم ملی باید به جام ملتها برود. پرسپولیس هم علاوه بر بازیهای لیگ و حذفی، باید در لیگ قهرمانان حاضر شود. قرار است در آنجا از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند. واقعا چرا باید این اختلافها از درون ضربه بزند؟ الان فوتبال ما به اندازه کافی رقیب دارد. این اتفاقات باعث میشود تا رقبای ما در جامملتها و لیگ قهرمانان آسیا خوشحال شوند چون کلی هم هزینه کنند نمیتوانند اینقدر تیمهای ما را با مشکل روبهرو کنند.

وقت نداریم

به نظر من کیروش عملکرد خوبی در تیم ملی داشته ولی این فدراسیون فوتبال است که باید درباره ادامه همکاری با او تصمیم بگیرد. به هر حال مردم از عملکردی که این مربی داشته، رضایت دارند ولی همانطور که گفتم ما تصمیمگیرنده نیستیم و فقط میتوانیم نظرمان را بدهیم. زمان زیادی تا شروع جام ملتها نداریم. کیروش عیار کارش را نشان داده و جامملتهای امارات فرصت خیلی خوبی است که ایران را قهرمان کند. الان دیگر همه چیز مهیاست. تیم خیلی خوبی داریم. بازیکنان با تجربه شدهاند و در امارات میتوانیم بعد از سالها دوباره قهرمان آسیا شویم.

لیگ پرقدرت

امسال لیگ خوبی خواهیم داشت چون تیمها با قدرت در نقل و انتقالات عمل کردهاند. پرسپولیس با اینکه از نقل و انتقالات محروم بوده ولی همچنان تیم خوبی دارد. استقلال خیلی از جوانها را گرفته و بازیکنان خوبی هم در اختیار دارد. سپاهان، ذوبآهن، تراکتور، سایپا، پیکان و... از جمله تیم‌‍هایی هستند که در فصل جدید با قدرت ظاهر میشوند. به نظرم رقابت فشردهای در فصل جدید خواهیم داشت و از نظر من استقلال مدعی اصلی قهرمانی است ولی رقبای خوبی مثل پرسپولیس، سپاهان و تراکتور دارد.

این سه نفر بمانند

امیدوارم استقلال بتواند مهرههای خوبش را حفظ کند. وریا غفوری، امید ابراهیمی و مامه تیام بازیکنانی هستند که نیاز به تعریف ندارند. همه آنها در فصل گذشته عالی کار کردند. هر سه جزو کلیدیترین بازیکنان استقلال بودند و امیدوارم باشگاه بتواند حفظشان کند. فکر میکنم مشکل مالی است و طبیعتا این بازیکنان هم پولهای فصل قبل خود را میخواهند. اگر این سه بازیکن بمانند شرایط استقلال دوباره ایدهآل خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها