وقتی با آزمایش DNA فاش شد مرد شیطان صفت، دختر جوان را مورد آزار داده و باعث بارداری وی شده، این مرد با حکم قضایی روانه زندان شد تا قضات دادگاه برایش حکم صادر کنند. پیش از این آزمایش مرد جوان ادعا می‌کرد فرزند تازه متولد شده متعلق به او نیست.
کد خبر: ۱۱۵۰۵۷۹

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده با شکایت زن جوانی به نام دنیا در دستور کار پلیس قرار گرفت. دنیا 30 ساله به ماموران گفت: ۹ ماه قبل از سوی یک پسر جوان به نام کامبیز مورد آزار قرار گرفتم و باردار شدم ولی از ترس کامبیز جرات نداشتم علیه او شکایت کنم.

وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: کامبیز را از قبل میشناختم. او به بهانه تفریح مرا سوار ماشین کرد و به سمت بیابانهای اسلامشهر برد. اودر ماشین با تهدید مرا آزار و شکنجه داد. من از ترسم حتی جرات نکردم این ماجرا را به خانواده ام بگویم. کامبیز از جنایت سیاه خود، فیلم و عکس گرفته بود. به همین خاطر شروع به اخاذی از من کرد. من هم از ترس آبرویم حاضر بودم دست به هر کاری بزنم. به همین خاطر در چندین نوبت پول به حساب او واریز کردم. ولی بعد از مدتی متوجه شدم باردار شدهام.

دختر جوان که گریه میکرد ادامه داد: پسر جوان دست از سرم برنمیداشت. او مدام مرا تهدید به آبروریزی میکرد و میگفت اگر پول به حسابش واریز نکنم عکس و فیلمها را پخش میکند. به همین خاطر ناچار شدم برای اینکه خانواده ام از این ماجرا مطلع نشوند چند ماهی را به شهرستان بروم. موعد زایمان فرزندم بود. به همین خاطر به تهران برگشتم و در بیمارستان بهارلو زایمان کردم. حالا فرزندم در بیمارستان است و روی بازگشت به خانه را ندارم. نمی توانم همراه فرزندم به خانه بروم. بههمین خاطر آمده ام تا از کامبیز شکایت کنم.

بهدنبال اظهارات تکاندهنده این دختر، کامبیز بازداشت شد اما منکر ربودن و آزار دنیا شد.

وی گفت: من این دختر را نمیشناسم و نمیدانم چه کسی به او تجاوز کرده است. وقتی پلیس پرینت حساب این مرد را بررسی کرد و متوجه شد از حساب دختر جوان به حساب وی پول واریز شده است کامبیز بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت اما این بار ادعای تازهای را مطرح کرد. وی گفت: من راننده دنیا بودم به همین خاطر چند بار دنبال او رفتم تا او را به محل کارش برسانم. او بهعنوان دستمزد پولها را به حسابم واریز کرده است. در حالی که مرد جوان همچنان جرمش را انکار میکرد آزمایش DNA راز جنایت سیاه را فاش کرد و روشن شد فرزند تازه متولد شده متعلق به کامبیز است.

به این ترتیب وی به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران منتقل شد و به دفاع پرداخت. مرد شیطان صفت در مقابل سوالات قضات دادگاه اظهارات ضد و نقیضی ر ا مطرح کرد تا شاید بتواند از مجازات سنگین در امان بماند. در پایان جلسه وی با قرار قانونی روانه زندان شد تا به زودی قضات دادگاه درباره او حکم صادر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها