بیش از 70 درصد از زنانی که به عنوان خدمه پروازدر آمریکا کار می‌کنند، مورد آزار و اذیت و خشونت قرار گرفته‌اند. ماجرای این خشونت‌های سیاه زمانی فاش شد که مسئولان انجمن پرواز (AFA) در جدید‌ترین تحقیقات خود اعلام کردند نزدیک به 70 درصد از زنانی که به عنوان خدمه پرواز در آمریکا کار می‌کنند، مورد آزار واذیت جنسی و خشونت قرار گرفته‌اند، اما تنها 7 درصد از این سوء‌استفاده‌ها را به کارفرمای خود گزارش داده‌اند.
کد خبر: ۱۱۴۱۴۶۵

سارا نلسون، رئیس انجمن پرواز در آمریکا میگوید: چنین آماری نشان میدهد واقعا آزار و اذیت جنسی وجود دارد، اما کسی آن را جدی نمیگیرد. در نتیجه من به هیچوجه تعجب نمیکنم با این که از این موضوع مطلع هستیم، به طور غیر منتظرهای این آمار افزایش مییابد. براساس نخستین بررسی ای که اتحادیه پرواز هواپیمایی انجام داده، 18 درصد از آزارها و اذیتهای جنسی وارده به خدمه پرواز توسط مسافران صورت گرفته است. این در حالی است که سال گذشته، حدود یک سوم از اعضای هیأت مدیره هواپیمایی نیز در معرض آزار و اذیت جنسی و کلامی قرار گرفتهاند.

طبق این نظرسنجی که از 3500 خدمه هواپیما در 29 شرکت هواپیمایی ایالات متحده آمریکا به عمل آمده، حدود 80 درصد از قربانیان سوءاستفادههای جنسی زنان و 20 درصد از آنها مردان بودند./ میزان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها