خودش می‌گوید برای اولین بار است آن هم بعد از 20 سال که می‌خواند. 20 سال انتظار برای خواندن در زادگاه برای خواننده‌ای که تازه وارد دهه چهارم زندگی‌اش شده است زیاد است، این را می‌شد از تمام شدن بلیت کنسرت محمد معتمدی در کاشان فقط در 20 دقیقه هم متوجه شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۳۶

حالا انتظار به پایان رسیده و او قرار است در خانه طباطباییهای کاشان عاشقانههایش را بخواند؛ خانهای قجری که اتفاقا خیلی شبیه آوازهای اوست، محمد معتمدی فرصت داشته باشد آوازش را رها میکند و از شهرش میگوید آنقدر که دلبسته کویر است و برای خواندن آنهم بعد از دو دهه در این شهر شوق دارد.

هر چند خواندن در کاشان تنها ویژگی کنسرت عاشقانههای محمد معتمدی نیست. حضور ارکستر فرهنگ و هنر در گروه نوازندگان کنسرت عاشقانهها از آن دست اتفاقاتی است که معتمدی هر جا نشسته از آن حرف زده است. ارکستر فرهنگ و هنر از مجموعه گروههای فعال و آکادمیک حوزه موسیقی است که طی ماههای اخیر نوازندگان بسیار خوبی را به جامعه موسیقی ایران معرفی کرده است.

محمد معتمدی میگوید: «طی سالهایی که در عرصه موسیقی فعالیت داشتم همواره تلاش کردم به سهم خودم در معرفی استعدادهای تمام نشدنی موسیقی ایرانی نهایت کوشش خود را انجام دهم و اینبار خوشحالم همکاری با مجموعه ارکستر فرهنگ و هنر و حضور افراد دانشگاهی در راس این گروه دوباره این فرصت را به ما داد تا در کنار هم آثار با کیفیتی را به مخاطب
ارائه دهیم.» اجرای عاشقانههای معتمدی فقط به اجرا در زادگاهش محدود نیست و او بعد از دو اجرا در امروز و فردا قرار است با همین گروه در سالن برج میلاد در 26 اردیبهشت هم روی صحنه برود.

هر چند معتمدی بر خلاف بسیاری از خوانندههای جوان موسیقی کلاسیک ایران، دلبسته آواز است، اما عاشقانهها از کارهایی انتخاب شدهاند که مخاطبان آشنایی بیشتری با آن دارند و بیشتر شنیده شده است. آنطور که از شواهد پیداست این کنسرت در برگیرنده کارهای ارکسترال اوست که مخاطبانش از این آثار استقبال بیشتری کردند. خودش در اینباره میگوید: در لابهلای خوانش قطعات مورد نظر، یکسری بداهه خوانیهای جدید برگرفته از اشعار شاعران معاصر کشورمان نیز در کنسرت تهران اجرا میشود که تصور میکنم با توجه به اینکه این آثار تاکنون در جایی خوانده نشدهاند، میتواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها