زمان انتشار کلید سوالات کنکور کارشناسی ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به انتشار سوالات هر یک از کدرشته‌های آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷ تا پایان امروز (هشتم اردیبهشت) از انتشار کلید اولیه در ۱۱ اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۲۶

به گزارش مهرحسین توکلی افزود: داوطلبانی که هرگونه مطلبی درخصوص سوالات و کلید آزمون دارند میتوانند از روز پنجشنبه ۱۳ تا سهشنبه ۱۸ اردیبهشت منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی موضوع خود را مطرح کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: به تقاضاهایی که از طریق دیگر بجز سیستم پاسخگویی ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی تاکید کرد: انتشار هرگونه آگهی مبنی بر تحویل سوالات و کلید آزمون از هر طریق دیگر غیر از سازمان سنجش مورد تائید این سازمان نیست و به داوطلبان توصیه میشود فقط از طریق سایت سازمان سنجش به اطلاعیههای مربوط به آزمونها توجه کنند.

براساس این گزارش، نتایج اولیه آزمون بهصورت کارنامه تنظیم میشود و کارنامه تمام داوطلبان شرکتکننده در دهه دوم خرداد ۹۷ منتشر میشود و افراد مجاز به انتخاب رشته در دهه دوم خرداد میتوانند نسبت به کدرشتههای امتحانی مجاز اقدام کنند.

آزمون ورودی دورههای کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ در شش گروه آموزشی و ۱۳۲ کدرشته امتحانی به منظور پذیرش دانشجو در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ۹۷ در ۷۴ شهر و ۱۷۷ حوزه امتحانی برگزار شد. تعداد ۷۳۵ هزار و ۷۴۳ نفر در این دوره ثبت نام کردند. آزمون صبح پنجشنبه در ۳۳ کدرشته با حضور ۳۵۴ هزار و ۴۷۳ داوطلب، آزمون بعدازظهر پنجشنبه در ۶۴ کدرشته با حضور ۱۰۷ هزار و ۵۷۳ داوطلب و آزمون صبح جمعه در ۳۵ کدرشته با حضور ۳۲۹ هزار و ۵۸۸ داوطلب برگزار شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها