تیم‌های فوتبال فنرباغچه و بشیکتاش در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ترکیه در حالی در ورزشگاه شوکرو ساراج‌اوغلو به مصاف هم رفتند که بازی رفت دو تیم با تساوی 2 بر 2 پایان یافته بود. این بازی که چند بار به دلیل اغتشاش هواداران و درگیری بازیکنان دو تیم در زمین متوقف شده بود، در نهایت در دقیقه 58 پس از برخورد جسمی به سر شنول گونش، سرمربی بشیکتاش به تشخیص مِته کالکاوان، داور این دیدار متوقف و نیمه‌کار ماند. این بازی بدون گل در جریان بود.
کد خبر: ۱۱۳۶۱۵۵

فیکرت اورمان، رئیس باشگاه بشیکتاش با انتقاد از امنیت پایین این مسابقه گفت: روز بسیار غمانگیزی بود. بازیهای دربی همیشه داغ است. بازی رفت در ورزشگاه ماه هم پربرخورد بود و هم کارت قرمزهایی داشت، اما چنین اتفاقاتی نیفتاد. باید ریشهیابی شود که مسئول این ناامنی چه کسی است.

براساس تازهترین اخبار منتشر شده در رسانههای ترکیه، شنول گونش 65 ساله که سرش 5 بخیه خورده، روز گذشته از بیمارستان مرخص شد و حال عمومی او خوب است. فدراسیون فوتبال ترکیه نیز با انتشار بیانیهای اعلام کرد پس از بررسی اتفاقات بازی دو تیم صاحبنام شهر استانبول، حکم انضباطی در این خصوص را در هفته پیشرو اعلام خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها