سومین روز از نام نویسی داوطلبان شرکت در سومین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران با حضور پررنگ جوانان برای مشارکت درعرصه سیاسی - اجتماعی جامعه همراه بود.
کد خبر: ۱۱۳۵۵۰

به گزارش ایرنا ، در سومین روز از نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراها در تهران 76 نفر ثبت نام کردند که با احتساب نام نویسی 109 نفر در 2 روز گذشته ، شمار آنها به بیش از 185 نفر رسید. نکته جالب در سومین روز از نام نویسی داوطلبان انتخابات شوراها ، حضور جوانانی بود که با سنی کمتر از 30 ، به فرمانداری تهران آمده بودند تا با نام نویسی در سومین دوره انتخابات شوراها، شاید اولین حضور جدی خود در عرصه سیاسی کشور را تجربه کنند. بنا به اظهارات رئیس ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکنون حدود 60 درصد داوطلبان شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در تهران را افراد کمتر از 30 سال تشکیل می دهند.
همچنین در روز نخست نام نویسی انتخابات ، 12 نفر از زنان تهرانی برای شرکت در انتخابات نام نویسی کردند که در روزهای دوم و سوم به ترتیب به 16 و 22 نفر افزایش یافت. از حوزه انتخابیه تهران 15 نفر به عنوان اعضای اصلی و 6 نفر به عنوان اعضای علی البدل به شورای اسلامی شهر تهران راه خواهند یافت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها