بعد از افزایش 50 درصدی حقوق کارمندان سازمان امور مالیاتی و 35 درصدی کارمندان وزارت کشور، معاون اول رئیس‌جمهور با بررسی افزایش 50 درصدی فوق‌العاده حقوق کارمندان وزارت جهاد کشاورزی در جلسه هیات دولت موافقت کرد.
کد خبر: ۱۱۳۳۳۱۴

به گزارش تسنیم، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی چندی پیش در نامهای به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیسجمهور، در اعتراض به نابرابری حقوق برخی دستگاههای دولتی اظهار کرد که حقوق برخی دستگاهها مانند امور مالیاتی و قضایی 50 درصد و وزارت کشور 35 درصد افزایش یافته است و با توجه به نقش این وزارتخانه در تأمین امنیت غذایی کشور افزایش 50 درصدی امتیازات مربوط به فصل دهم، در حقوق کارکنان این وزارتخانه در سال جاری را خواهان شد.

کاظم چهرهگشا، رئیس دفتر معاون اول رئیسجمهور در نامهای مشترک به انصاری رئیس سازمان اداری استخدامی کشور و نوبخت رئیس سازمان برنامهوبودجه کشور، از پینوشت جهانگیری بر نامه حجتی و موافقت با طرح افزایش 50 درصدی حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در جلسه هیات دولت، خبر داد.

افزایش 35 تا 50 درصدی برخی حقوقها غیرقانونی است

علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس با اشاره به اینکه افزایش حقوق بیش از مصوبه مجلس غیرقانونی است، گفت: مسئولان هنوز مرکب قانونگذاری خشک نشده، قانون را دور میزنند.

به گزارش خانه ملت، علیرضا سلیمی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: در تبصره 19 قانون بودجه سال97 مصوب شده حداکثر افزایش حقوق 20 درصد است اما آقای حجتی، وزیر کشاورزی به معاون اول رئیسجمهور نامه رسمی فرستاده و اعلام کرده در شورای حقوق و دستمزد برخی حقوقها به صورت غیرقانونی از 35 تا 50 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی توضیح داد: مجلس افزایش حقوقها را به صورت پلکانی و نزولی تصویب کرده است بهاین صورت که حقوقهای بالای پنج میلیون، 5 درصد و دو میلیون، 20 درصد افزایش یابند اما اکنون در ابتدای سال در حالی که هنوز مرکب قانونگذاری خشک نشده است، مسئولان اینچنین قانون را دور میزنند.‌‌

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها