اگر به هر دلیل نتوانستید از نمایشگاه زیبای صنایع دستی که هفته گذشته در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد، بازدید کنید هنوز دیر نشده، زیرا یک نمایشگاه زیبا و جذاب دیگر از این نوع با عنوان نخستین نمایشگاه بوم‌گردی و صنایع‌دستی از روز دوشنبه در برج میلاد دایر شده و تا روز جمعه پذیرای قدوم شماست.
کد خبر: ۱۱۲۹۸۵۲

به گزارش جامجم، راستی کمپین «من صنایعدستی ایرانی در نوروز هدیه میدهم» را که فراموش نکردهاید؛ همان کمپینی که از چند هفته پیش راه افتاده و از هموطنان میخواهد به جای خرید کالاهای بنجل چینی و خارجی از هنرمندان ایرانی خرید کنند، بویژه برای عید نوروز که زمان عیدی دادن است. این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا هدایایی که در نظر داشتید برای پدر، مادر، خواهر، برادر و فرزندان و حتی نوهها بگیرید، از آنجا خریداری کنید.

البته نمایشگاه برج میلاد، هم صنایعدستی دارد و هم فضای بوم گردی که ظرفیتهای بوم گردی و طبیعت گردی ایران بزرگ را به نمایش میگذارد.

در نمایشگاه بومگردی 61 غرفه از 31 استان کشور برپا شده و ظرفیتهای بومگردی کشورمان را برای علاقهمندان و سرمایهگذاران به نمایش میگذارد. نمایشگاه بومگردی و صنایعدستی تا 25 اسفند و از ساعت 10 تا 21 در محوطه نمایشگاهی برج میلاد میزبان شماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها