کیانوش رستمی پای حرفش ایستاده است

با کمال احترام؛ می‌خواهم تنها تمرین کنم

در برای کیانوش رستمی همچنان روی همان پاشنه قبلی می‌چرخد. او حاضر نیست از تمرینات انفرادی خود دست بردارد و معتقد است وقتی با این روش به مدال طلای المپیک دست یافته، می‌تواند در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی هم موفق باشد.
کد خبر: ۱۱۲۸۶۷۲

رستمی در پاسخ به این سوال که برای مسابقات سال آینده همچنان تصمیم دارد با برادرش تمرین کند یا به اردوی تیم ملی اضافه میشود، گفت: همان طور که برای المپیک تنها تمرین کردم باز هم به تنهایی تمرین خواهم کرد. من قبلا به تنهایی تمرین کردم و نتیجه عالی گرفتم و دوباره این کار را به صورت انفرادی انجام میدهم. باید حرف مرد یکی باشد و این که بخواهد بالا و پایین کند، ارزشمند نیست. در زندگیام میکوشم درست فکر و از تجربیات همه استفاده کنم.

رستمی درباره این که مردم معتقدند گرفتن مدال در شرایطی که در اردوی تیم ملی باشد ارزشمندتر است، تصریح کرد: نوکر مردم هستم و آنها خیلی به من انرژی دادند اما خیلی از مسائل هست که باز نمیشود. بارها در تمرینات نکتههایی دیدم که مربی آن را درک نمیکرد. من نه خودخواه هستم و نه بی ادب. تا الان هم به هیچ کسی بی ادبی نکردهام و همیشه سعی کردم احترام بگذارم. در حال حاضر هم برنامههایم با فدراسیون هماهنگ است و به مربیان هم احترام میگذارم. اگر مسیر من این است که تنها تمرین کنم به این معنی نیست که به مربیان بی احترامی میکنم برعکس خیلی مخلص آنها هستم. در کل اگر راه درستی بود حتما این کار را انجام میدادم. برای من مدالهایی که به دست میآورم، خیلی ارزشمند است شاید فقط چند سال دیگر بتوانم مدال بگیرم. از این رو این سالها برایم مهم است و سعی میکنم آنها را از دست ندهم و بهترین راه را برای ورزشم انتخاب کنم.

قهرمان المپیک ریو درباره شرایط حال حاضر خود و این که در کوهستان و برف تمرین میکند، گفت: زانویم در مسابقات جهانی دچار مصدومیت سنگینی شد که بعد از مسابقات با کمک دکتر رازی و کیهانی تزریق انجام دادم. شرایط زانویم خیلی بهتر نشده اما خوب است و زیر نظر دکتر نوروزی هم فیزیوتراپی میکنم.

او افزود: در کوهستان و برف هم سالها تمرین میکردم، اما فیلم نمیگرفتم. تصمیم گرفتم از این پس از تمریناتم فیلم بگیرم و آن را در اختیار مردم بگذارم.

رستمی در پاسخ به این که شنیده میشود قرار است وزنهبرداری را کنار بگذارد و کراسفیت کار کند، تاکید کرد: من این ورزش را همیشه با وزنهبرداری انجام میدادم، اما این که وزنهبرداری را کنار بگذارم و تنها به این ورزش بپردازم اصلا چنین چیزی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها